جلوه های زیبای ماه بندگی و بهار قرآن در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن

کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی شهرستان بن در ماه مبارک رمضان حال و هوای خاصی به خود می‌گیرد و بچه های مسجد در این ماه پر برکت با حضور در آیین های جزء خوانی قرآن کریم خود را یک قدم به خدا نزدیک تر می کنند.

«علی اصغر حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: رمضان همان فرصتی است که دلهای بی تاب بندگان همواره در انتظار رسیدنش هستند تا بر سر خوان پر نعمت و رحمت پروردگار پرمهرشان بنشینند و از سایه سار کرامت بی پایانش بهرمند گردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: دل ها در تمنای وصال دوست سر به آشیان محبت نهاده اند، اکنون زمان آن رسیده که غبار از دل بشوییم و جان را صفا دهیم.

 

وی به برگزاری آیین جزء خوانی قرآن کریم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن اشاره کرد و گفت: این محفل نورانی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی، هیئت امنا و بسیج برگزار می شود.

 

حیدری اظهار داشت: این مراسم با حضور اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و با همراهی قاریان برجسته قرآنی بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید علم الهدی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: همچنین طرح جشن رمضان به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان در این کانون فرهنگی هنری مسجد برگزار شده است.

 

وی یادآور شد: در ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسم جزء خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان بدون حضور شهروندان برگزار می شد اما امسال با رعایت شیوه نامه های بهداشتی این آیین با حضور مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن اجرا می شود.

 

حیدری با دعوت از مردم برای حضور و استفاده از آیین جز خوانی قرآن، تصریح کرد: در این آیین علاوه بر قرائت قرآن به بیان احکام دینی، تفسیر و ترویج سبک زندگی قرآنی و اسلامی هم پرداخته می شود.

 

کد خبر 1165071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha