شرایط برای اهدای خون بعد از افطار فراهم شده است

میرزاده، گفت: در ماه مبارک رمضان هم نیازمند حضور اهدا کنندگان جهت اهدای خون هستیم تا در تامین خون و فرآورده خونی دچار مشکل نشویم که در این راستاروزه داران می توانند برای اهدای خون بعد از افطار به مراکز مراجعه کنند.

مریم میرزاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: روزه‌داری منافاتی خاصی با اهدای خون ندارد، و روزداران برای اهدای خون حتما سحری میل کرده باشند و ساعات اولیه روز برای اهدای خون مراجعه کنند.

 

 

مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه افزود: افرادی که روزه می گیرند و قصد اهدای خون دارند از افطار روز قبل مایعات بیشتری مصرف و حتما سحری میل کنند تا هنگام اهدا دچار مشکل نشوند.

 

 

وی خاطر نشان کرد: سازمان انتقال خون کرمانشاه ساختمان مرکزی هر روز از ساعت۸صبح تا ساعت ۲۳شب پذیرای اهدا کنندگان است وروزه داران نیز۳۰ الی۴۰ دقیقه بعد از اینکه افطاری میل کردند به سازمان انتقال خون جهت اهدای خون مراجعه کنندو در کمک به بیماران نیازمند قدمی بردارند.

 

 

میرزاده تصریح کرد:به غیر از روزهای جمعه که از۸ صبح تا ۱۳ ظهر فعالیت خون گیری از مراجعه کنندگان صورت می‌گیرد در سایر روزهای هفته مرکز انتقال خون در نظر دارد طی شب‌های احیا ماه رمضان ساعت فعالیت خود را یک ساعت افزایش و تا بامداد خون‌گیری ادامه داشته باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1165189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha