جشنواره نقاشي قرآني «آيات» در ايلام برگزار مي‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگ و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری جشنواره نقاشی «آیات» ویژه ایام ماه مبارک رمضان در سطح این استان خبر اد.

حجت الاسلام« علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ویژه کودکان و نوجوانان عضو کانون های فهما در رده های سنی 7 تا 14 سال در استان ایلام برگزار می شود.
 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام افزود: این جشنواره با موضوعات،  نماز، مسجد و قرآن و جلوه های رمضان در سطح کانون های فهما استان برگزار می شود.
 

 

وی با دعوت از اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان برای حضور و شرکت پررنگ در این جشنواره، تصریح کرد: در پایان به بهترین آثار ارسالی جوایز اهدا خواهد شد.
 

 

حجت الاسلام چراغی پور یادآور شد: این جشنواره به همت ستاد فهما با همکاری اداره  کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، ستاد اقامه نماز، خبرگزاری شبستان برگزار می گردد.
 

 

وی، ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای حضور جوانان و نوجوانان در فعالیت های مساجد عنوان کرد و افزود:  نهاد های فرهنگی و فعال در مساجد بایستی با  برنامه ریزی های لازم و اجرای برنامه های نشاط آفرین، زمینه حضور این قشر در مساجد  را فراهم  کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در پایان کودکان و نوجوانان را آینده سازان این نظام دانست که بایستی با تقویت بنیه دینی و اعتقادی این نسل آنان را برای خدمت به این نظام و انقلاب آماده کرد.

کد خبر 1165259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha