لزوم راه‌اندازی شرکت بازیافت پسماند شهری اندیمشک

جهانگیری بر لزوم راه‌اندازی شرکت بازیافت پسماند شهری اندیمشک که پیشرفت چشم‌گیری نیز داشته تاکید کرد و گفت: این اقدام سبب اشتغالزایی، ساماندهی و تفکیک زباله‌ها می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر امروز (سه شنبه ۲۳ فروردین) در نشست تعاملی با اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک، با بیان اینکه شهروندان دغدغه‌های به‌حقی در حوزه خدمات  شهری در بعضی از مناطق دارند اظهار کرد: شهرداری و شورای شهر باید با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به رفع دغدغه مردم در حوزه فضای سبز، پسماند و زیباسازی شهری اقدام کنند.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه ضایعاتی‌های درون شهر سبب نارضايتی عمومی مردم شده‌اند افزود: باید تمام ضایعاتی‌های درون شهر با توجه به درخواست مردم و مشکلاتی که به‌ وجود می‌آورند، ساماندهی شوند.

 

وی اذعان کرد: راه‌اندازی شرکت بازیافت پسماند شهری اندیمشک که پیشرفت چشم‌گیری نیز داشته، ضروری است چرا که سبب اشتغالزایی، ساماندهی و تفکیک زباله‌ها می‌شود.

 

در ادامه این نشست، اعضای شورای اسلامی شهر اندیمشک به بیان نکاتی پیرامون راه‌اندازی پارکینگ طبقاتی در مرکز شهر، طرح بازیافت زباله، ترابری شهرداری، حقوق کارگران شهرداری، خدمات‌دهی مناسب به شهروندان، ضایعاتی‌ها و زیباسازی شهری پرداختند.

 

کد خبر 1165315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha