۱۵۰ نفر از فرزندان یتیم و محسنین در طبس  دارای حامی شدند

مدیر کمیته امداد طبس با بیان اینکه ۱۵۰ نفر از فرزندان یتیم و محسنین از ابتدای ماه رمضان در طبس دارای حامی شدند، گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) به منظور اجرای طرح اکرام ایتام۱۷ پایگاه در سطح این شهرستان مستقر خواهد شد.

«احمد رفیعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: یکی از برنامه های مهمی که در دستور کار کمیته امداد طی ماه مبارک رمضان قرار دارد طرح اکرام ایتام و محسنین است.

 

مدیر کمیته امداد طبس در خصوص تعداد ایتام و فرزندان محسینین در شهرستان طبس گفت: در این شهرستان 48 یتیم و 380 فرزند محسنین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه 150 نفر از فرزندان یتیم و محسنین از ابتدای ماه رمضان در این شهرستان دارای حامی شدند، ادامه داد: چهار هزار و ۴۳۰ حامی اکرام و محسنین در شهرستان طبس وجود دارد که کمک های خود را جهت تامین نیازهای کودکان یتیم و محسنین در زمینه های معیشتی، تحصیلی، درمان، مسکن و اشتغال واریز می کنند.

 

رفیعی در ادامه بیان کرد: سرانه هر یتیم در ماه  یک میلیون و ۶۰۰هزار تومان است و امیدواریم خیرین همچون سال های گذشته امسال نیز به میدان بیایند و با واریز کمک های خود به شماره کارت 6037997950013590 لبخند را به ایتام هدیه دهند.

 

مدیر کمیته امداد طبس در خصوص اجرای طرح اکرام ایتام در نیمه ماه مبارک رمضان گفت: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی(ع) طرح اکرام ایتام همزمان با سراسر کشور در طبس اجرا می شود و در این راستا 17 پایگاه در سطح این شهرستان مستقر خواهد شد.

 

 

کد خبر 1165418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha