راه اندازی سامانه پاتوق با هدف حمایت از هنرمندان

صحرا نورد از راه اندازی سامانه پاتوق با هدف حمایت از هنرمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «آرش صحرانورد» در نشست تخصصی هنر انقلاب اسلامی که با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آوینی بر حرکت هنرمندان در مسیر این بزرگ مرد تاریخ ایران تاکید کرد و گفت: هنرمندان باید با الگو گیری از این شهید بزرگوار به تهیه و تولید آثار فاخر بپردازند.

 

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی، اضافه کرد: این جلسه با موضوع هنرمند انقلابی، هنر انقلابی و دغدغه های هنرمندان انقلابی در عصر حاضر و با هدف بیان دغدغه های هنرمندان برگزار شد.

 

وی همچنین به راه اندازی سامانه ای با عنوان پاتوق هنرمندان (honarmarkazi.ir) اشاره کرد و گفت: این سامانه با هدف  انتشار اخبار و اطلاعات در حوزه هنر، معرفی هنرمندان استان مرکزی به منظور یکپارچه شدن این قشر و همچنین مساعدت به اقتصاد هنرمندان راه اندازی شده است.

 

صحرا نورد گفت: هنرمندان متعهد و انقلابی بازوان ما در راستای تهیه و تولید آثار فاخر هستند و امید است بتوانیم در راستای معرفی این عزیزان گام های موثری برداریم.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه این سامانه سه وظیفه دارد، گفت: این مسئولیت ها عبارتند از انتشار اخبار و اطلاعات در حوزه هنر ، معرفی هنرمندان استان و فروشگاه سایت برای حمایت از هنرمندان و اتصال خریدار به هنرمندان است.

 

«اسدالله عباسیان» نیز در این جلسه با اشاره به اینکه شهید آوینی از صاحبان اصلی هنر انقلاب اسلامی است، گفت: شهید آوینی در آثار خود هنر انقلاب اسلامی را به درستی شناخته و تبیین می کند.

 

این هنرمند پیشکسوت استان با اشاره به اینکه رزمندگان و شهدای انقلاب با سن کم خود حماسه ملی آفریدند، بیان کرد: این مهم را می توان از دست نوشته های این دلیر مردان که هنرمندانه نگاشته شده است،به خوبی شناخت چرا که هنرمندانه در این عرصه حضور یافتند.

 

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان متعهد و انقلابی باید آموزش ببینند تا بتوانند مطالب تاثیر گذار بنویسند و آثار فاخر داشته باشند، بیان کرد: متاسفانه کمتر هنرمندان انقلابی در این حوزه وارد شده اند.

 

عباسیان با بیان اینکه با تحقیق و پژوهش می توانیم تاثیرگذار تر بنویسیم، بیان کرد: آثار شهید آوینی ارزش خواندن و تفکر دارد  و نباید همانطور که دوست داریم بنویسیم

کد خبر 1165517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha