کلنگ احداث زمین ساحلی و چمن مصنوعی دانش‌آموزی در آستارا به زمین خورد

کلنگ احداث زمین ساحلی و چمن مصنوعی فوتبال در مدارس شهید نواب صفوی و قدس شهرستان آستارا به زمین خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«سید سجاد موسوی» امروز(چهارشنبه، ۲۴ فروردین) در در آیین کلنگ‌زنی احداث زمین ساحلی و چمن مصنوعی فوتبال در مدارس شهید نواب صفوی و قدس که به طور همزمان در محوطه دبیرستان شهید نواب صفوی برگزار شد،اظهارکرد: برای احداث و بهره‌برداری از این ۲ طرح ورزشی در مجموع ۲۳۰ میلیون تومان به حساب مدارس مجری واریز شده است. 

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان‌اینکه مجری طرح‌های مذکوراداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان است، افزود: این طرح‌های ورزشی با هدف فراگیرسازی و همگانی شدن ورزش در سطوح مختلف اجرا می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه احداث این محیط های ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی انجام می‌شود، تصریح‌کرد: ابعاد زمین ساحلی و چمن مصنوعی فوتبال ۱۷ در ۳۲ مترمربع است.

 

موسوی گفت: آموزش و پرورش آستارا با برخورداری از پنج سالن ورزشی و یک زمین چمن مصنوعی در مجموع ۹ هزار و ۸۶۸  فضای ورزشی درون مدرسه‌ای برای انجام ورزش‌های فوتبال، فوتسال، تنیس، والیبال، کشتی، ژیمناستیک و بستکبال را دارد.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا رونق ورزش درون‌مدرسه‌ای را موجب توسعه ورزش در جامعه دانست و خاطرنشان‌کرد: بهره‌مندی از فواید ورزش تنها به دوران مدرسه و تحصیل محدود نمی‌شود؛ همه افراد جامعه برای بهره‌مندی از نتایج مثبت ورزش باید آن را در اولویت برنامه‌های روزانه خود بگنجانند.

کد خبر 1165675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha