حضور مدیران در مساجد و صف های نماز موجب اعتماد عمومی می شود

به گفته آیت الله خاتمی، حضور مدیران در مساجد و صف های نماز موجب افزایش اعتماد عمومی در بین مردم می شود چرا که مردم مسئولان را در جمع خود می بینند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: امسال ماه مبارک رمضان فرصت محدودی توفیق داشتیم تا به خدمت مقام معظم رهبری برسیم و از منویات ایشان بهره مند شدیم.

 

آیت الله علی خاتمی با اشاره به شعار تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین گفت: لازم است دستگاه های اجرایی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت خود را در راستای عملیاتی شدن این شعار در اختیار استانداری قرار دهند.

 

وی با بیان اینکه گوش فرا دادن به فرمایشات رهبری را برای ائمه جمعه استان نذر واجب کرده ایم، گفت: ما نمی توانیم جلوتر و یا عقب تر از ولی امر مسلمین حرکت کنیم چرا که فرمایشات ایشان جزو تشریفات نیست و اولین گروه مخاطبان این فرمایشات کارگزاران نظام هستند.

 

نماینده ولی فقیه در استان با یادآوری اینکه برخی از فرمایشات ایشان تاکید کننده است که یکی در پیام نوروزی و دومی فرمایشات ایشان در جمع کارگزاران نظام است که در ماه مبارک رمضان تشکیل شد، گفت: سخنان ایشان در دیدار با کارگزاران نظام چند محور بود که یکی در خصوص ماه شعبان که به عنوان ماه استغفار با نیت صادقانه باشد، در این صورت دل صفا می یابد و جلب رحمت الهی در زندگی فردی و میدان های ملی و عرصه اجتماعی می شود.

 

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه مسئولان در دادگاه افکار عمومی و عدل الهی پاسخگو خواهند بود، به دیگر فرمایشات رهبری در خصوص حضور جوانان در عرصه کار اشاره کرد و گفت: ریاست جمهوری به موضوع جوان انقلابی در میدان تاکید کردند ولی انتخاب مدیر جوان خطراتی نیز دارد که همان غرور و انفعال است.

 

نماینده ولی فقیه در استان افزود: عدم توجه به خدا، توهم و خودبزرگ بینی و غرور مدیران جوان طلیعه شکست و مقدمه سقوط درونی و اجتماعی کاری است.

 

وی افزود: رهبری در دیگر سخنان خود به موضوع امید اشاره کردند؛ ایشان آینده خوبی را برای کشور متصور بودند.

 

امام جمعه زنجان به موضوع دفاع مقدس و بار معنایی آن نیز اشاره کرد و افزود: امام راحل در دفاع مقدس و عملیات های موفق که غرور در پی داشت؛ می فرمود خدا آزاد کرد.

 

به گفته آیت الله خاتمی، حضور مدیران در مساجد و صف های نماز جمعه موجب افزایش اعتماد عمومی مردم می شود چرا که مردم مسئولان را در جمع خود می بینند.

کد خبر 1165816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha