برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری یک دوره مسابقات فوتبال جام رمضان ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یک دوره مسابقات فوتبال به مناسبت ماه مبارک رمضان ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم هدف از برگزاری این مسابقات را ایجاد روحیه شادابی و نشاط در میان بچه های مسجد عنوان کرد و افزود: شکوفا شدن استعدادهای برتر در این رشته ورزشی و تقویت روحیه کار جمعی و گروهی از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات است.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه بچه های مسجد برگزار می شود، خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی فوتبال جام رمضان ویژه گروه سنی سوم تا هفتم است.

 

گواهیان به جزییات برگزاری مسابقات فوتبال جام رمضان اشاره کرد و اظهار داشت: مسابقات به صورت آزاد نام‌نویسی شده و تیم‌بندی‌ها به صورت قرعه‌کشی انجام می شود.

 

وی از بچه های مسجد برای نام نویسی و شرکت در این دوره از مسابقات فوتبال جام رمضان دعوت کرد و گفت: آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در این مسابقات روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان گفت: پیش از این نیز فراخوان برگزاری مسابقات والیبال جام رمضان در این کانون فرهنگی و هنری اعلام شده بود که آخرین مهلت نام نویسی برای شرکت در این مسابقه نیز روز پنجشنبه ۲۵ فروردین ماه است.

 

کد خبر 1165819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha