استاندار چهارمحال و بختیاری: به دنبال تامین آب پایدار برای مردم هستیم

حیدری گفت: در راستای تامین آب پایدار برای مردم استان چهارمحال و بختیاری تلاش‌های بسیاری انجام شده و این مهم در دستور کار مسئولان استان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» امروز (پنجشنبه ۲۵ فروردین) در نشست شورای اداری این استان که در محل موزه دفاع مقدس این استان برگزار شد اظهار داشت: تامین آب پایدار برای شرب، صنعت و کشاورزی استان در اولویت قرار دارد و در این راستا گام‌های بلندی برداشته شده است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری از ظرفیت قرارگاه امام حسن (ع) برای آبرسانی به روستاهای استان را از جمله تلاش‌های انجام شده در این راستا برشمرد و گفت: مقرر شده تا آبرسانی به تعدادی از روستاهای استان با همکاری قرارگاه امام حسن (ع) انجام گیرد.

 

وی در ادامه بر ضرورت تحقق شعار سال در استان تاکید کرد و گفت: توجه به مباحث دانش بنیان باعث تسریع در روند پیشرفت امور و دستیابی سریع تر به توسعه می شود.

 

حیدری افزایش ظرفیت دانشگا‌ه ها و دستگاه‌های اجرایی برای تولید دانش بنیان را ضروری دانست و گفت: در همین راستا اهمیت تقویت ارتباط بخش کشاورزی و صنعت با دانشگاه دوچندان می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان و مراکز آموزشی و فرهنگی سیاستگذاری برای تقویت مباحث دانش بنیان بین دانش آموزان و مربیان و ایجاد پیوند دانش بنیان و فناوری را عملیاتی کنند.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری، اتحاد و همدلی را مهمترین راهکار برای برون رفت از مشکلات و تمرکز بر مسائل اساسی استان دانست و گفت: فرمانداران در شهرستان‌های ۱۰ گانه استان وظیفه مهمی در همین خصوص برعهده دارند.

 

حیدری تصریح کرد: حضور هفتگی مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در شهرستان ها با هدف تسهیل گری در خدمات رسانی به مردم نیز ضروری است.

 

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: مدیران با حضور میدانی، فعالیت جهادی و فعال کردن طرح های نیمه تمام و راکد اقدام کنند.

 

کد خبر 1165923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha