گام های بلند بنیاد مسکن در خانه دار شدن افراد کم درآمد

حجت الاسلام حمید بامری گفت: بنیاد مسکن از زمان شروع به کار خود در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۵۸ تاکنون توانسته گام های بلندی در راستای خانه دار شدن افراد کم درآمد به ویژه در روستاهای کشور بردارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، به مناسبت سالگرد تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی  رئیس بنیاد مسکن و جمعی از کارکنان با امام جمعه عنبرآباد دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت الاسلام «حمید بامری» در این دیدار، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اولین نهاد سازندگی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با فرمان امام خمینی (ره) تشکیل شده و با توجه به فاصله ۱۰ روز پس از استقرار نظام، اقدام به افتتاح حساب ۱۰۰ کرد.

 

امام جمعه عنبرآباد با بیان این مطلب که بنیاد مسکن الگویی برای خدمت رسانی به محرومان است، خاطرنشان کرد: این بنیاد به منظور کمک به خانه دار شدن طبقات محروم و کمتر برخوردار جامعه تشکیل شد.

 

وی بیان کرد: بنیاد مسکن به عنوان یک تجربه موفق پس از پیروزی انقلاب به شمار می رود‌ زیرا این نهاد انقلابی از زمان شروع به کار خود در ۲۵ اردیبهشت ۱۳۵۸ تاکنون توانسته گام های بلندی در راستای خانه دار شدن افراد کم درآمد به ویژه در روستاهای کشور بردارد.

 

حجت الاسلام بامری از اقدامات رئیس و کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

 

قریب ۷۰ درصد واحدهای مسکونی در عنبرآباد مقام سازی و بهسازی شدند 

 

«حسین مسلمی» در این دیدار، گفت: قریب ۷۰ درصد واحدهای مسکونی در سطح شهرستان مقام سازی و بهسازی شدند در حالی که میانگین مقاوم سازی در سایر استان ها قریب ۵۰ درصد است.

 

رئیس بنیاد مسکن عنبرآباد خاطرنشان کرد: قریب ۵۰۰ هکتار زمین در سطح شهرستان عنبرآباد از سازمان های ذیربط تملک و تهیه نقشه تفکیکی برای ساخت مسکن به متقاضیان فاقد زمین و مسکن واگذار شده است.

 

وی بیان کرد: بالغ بر ۶۰ درصد روستاهای شهرستان عنبرآباد در اراضی مستثنیات، تهیه نقشه تفکیکی و صدور اسناد مالکیت از طریق قانون الحاق و ماده ۱۳۳ انجام شده است.

 

مسلمی در خاتمه عنوان کرد: برای اولین بار در جنوب استان کرمان و در قالب برنامه ششم توسعه، طرح توسعه پایدار و اشتغال زایی منظومه بخش مرکزی عنبرآباد توسط بنیاد مسکن تهیه شده و در دسترس کلیه دستگاه های اجرایی قرار گرفته است.

کد خبر 1165932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha