لزوم انعکاس تلاش‌ های شبانه روزی ارتش فارس در رسانه ملی و استانی

سهرابی گفت: انعکاس تلاش‌ های شبانه روزی ارتش فارس در رسانه ملی و استانی را واجب می دانیم زیرا موجب می شود تا جامعه ما از اقدامات بزرگ ارتش آگاه شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (پنج شنبه 25 فروردین) در دیدار صمیمانه با فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس گفت: فارس یک استان شهید پرور است و شهدای بزرگی همچون امیر سرلشکر خلبان شهید «عباس دوران» را انقلاب اسلامی تقدیم کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: ارتش از قدرت و نیروی نظامی خود همواره برای خدمت رسانی به مردم در جنگ و صلح استفاده کرده است.

وی اضافه کرد: انعکاس تلاش‌ های شبانه روزی ارتش فارس در رسانه ملی و استانی را واجب می دانیم زیرا موجب می شود تا جامعه ما از اقدامات بزرگ ارتش آگاه شود.

سهرابی تاکید کرد: رویکرد و نگاه فرهنگی فرماندهان و مسئولان ارتش موجب ایجاد انگیزه برای غنی تر کردن برنامه‌ های فرهنگی صدا و سیمای مرکز فارس و ادای دین به ارتش می شود.

خاطر نشان می شود، در این دیدار مدیران صدا و سیمای مرکز فارس به ارائه گزارشاتی پیرامون برنامه های تولید شده و در دست ساخت مرتبط با ارتش پرداختند و با همراهی امیر «رضایی»، فرمانده ارشد نظامی ارتش در منطقه فارس و حجت الاسلام «رضایی»، هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌ های ارتش در منطقه فارس از اماکن تاریخی مرکز آموزش علوم و فنون مکانیزه شیراز بازدید کردند.

کد خبر 1165939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha