مجتمع گلخانه‌ای گوزن زرد اندیمشک بزرگترین شهرک گلخانه‌ای میوه‌های استوایی کشور

جهانگیری با بیان اینکه مجتمع گلخانه‌ای گوزن زرد اندیمشک به عنوان بزرگترین شهرک گلخانه‌ای میوه‌های استوایی کشور است گفت: این مجتمع تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۴۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی برای احداث آن هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «پیمان جهانگیری» عصر روز گذشته (پنجشنبه ۲۵ فروردین) در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از روند اجرایی شهرک گلخانه‌ای تولید میوه‌های استوایی اظهار کرد: شهرک گلخانه‌ای گوزن زرد اندیمشک در زمینی به مساحت ۳۱.۵ هکتار و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در بخش مرکزی در دست احداث است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه مجتمع گلخانه‌ای گوزن زرد اندیمشک به عنوان بزرگترین شهرک گلخانه‌ای میوه‌های استوایی کشور به حساب می‌آید و تاکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است افزود: تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی برای احداث این شرکت هزینه شده است.

 

وی اذعان کرد: استفاده بهینه از منابع آبی، توجه به توسعه کشت‌های نوین و افزایش محصولات کشاورزی، تقویت زمینه صادرات و ایجاد اشتغال پایدار در شهرک گلخانه‌ای در دستور کار است.

 

جهانگیری تصریح کرد: با بهره‌برداری از مجتمع گلخانه‌ای شهرستان اندیمشک، ۳۰۰ فرصت شغلی به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد می‌شود.

 

در این بازدید، مشکلات شهرک گلخانه‌ای شهرستان اندیمشک مورد بررسی قرار گرفت و وزیر جهاد کشاورزی نیز قول مساعد جهت حل مشکلات و توسعه شهرک گلخانه‌ای گوزن زرد را داد.

 

وزیر جهاد کشاورزی روز گذشته به منظور بازدید از چندین پروژه کشاورزی، دامپروری، شیلات و سد کرخه به شهرستان اندیمشک سفر کرد.

 

کد خبر 1165965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha