نمایشگاه پوستر «هنر انقلاب» در سه قلعه سرایان افتتاح شد

مراسم افتتاح نمایشگاه پوستر «هنر انقلاب» در سه قلعه سرایان جهت به نمایش گذاشتن ۳۰ اثر هنری به همت حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، نمایشگاه پوستر «هنر انقلاب» شامگاه (۲۵ فروردین) به همت حوزه هنری خراسان جنوبی با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولان سه قلعه شهرستان سرایان افتتاح شد.

 

 

حجت الاسلام«هادی کفشی»امام جمعه سه قلعه شهرستان سرایان در این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی برپا شده است و بسیار تاثیرگذار بود.

 

 

وی با اشاره به اینکه هنر و قلم شهید آوینی برای همه درس مقابله با تهاجم فرهنگی داده است، ادامه داد: همه هنرمندان باید با تاسی از شهدا چه در فضای مجازی و چه در فضای حقیقی در مقابل هجمه های دشمن بایستند.

 

 

امام جمعه سه قلعه شهرستان سرایان در خصوص فیلم موقعیت مهدی نیز عنوان کرد: این فیلم ارزشی به خوبی توانسته است به بحث شهادت و جهاد و سبک زندگی اسلامی بپردازد. 

 

 

گفتنی است در این نمایشگاه ۳۰ اثر به نمایش گذاشته شد و بعد از افتتاح این نمایشگاه، فیلم موقعیت مهدی نیز به همت حوزه هنری خراسان جنوبی و جشنواره مردمی فیلم عمار برای مردم و علاقمندان این شهرستان اکران شد.

 

 

کد خبر 1165972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha