مسئولان در برابر زیاده خواهی های آمریکا بایستند

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت رهبر انقلاب برنامه کشور برای روند مذاکرات را تایید اما اعلام کردند مسئولان در برابر زیاده خواهی های آمریکا بیاستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 26 فروردین) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت به دیدار رهبر معظم انقلاب با کارگزاران نظام اشاره کرد و گفت: ایشان تاکید کردند، باید مدیران و مسئولان برنامه ریزی برای کشور را تعطیل نکنند.


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار کرد: رهبر انقلاب برنامه کشور برای روند مذاکرات را تایید اما اعلام کردند مسئولان در برابر زیاده خواهی های آمریکا بایستند.


امام جمعه رشت با بیان اینکه رهبر انقلاب، مسئله فلسطین را یک مسئله زنده می دانند، گفت: تمام جرم و جنایات پیرامون کشور ما آتش افروزی دشمنان است تا نورانیت انقلاب را کم کنند.


وی جریانات پاکستان و افغانستان را حرکتی برای کند کردن حرکت توفنده جوانان فلسطین برشمرد و خاطرنشان کرد: مقاومت در فلسطین زنده است. 


فلاحتی اعلام کرد: عملیات استشهادی در فلسطین بین اسرائیلی ها ایجاد رعب کرده و روز به روز افول اسرائیل را می بینیم.


وی اذعان کرد: رژیم صهیونیستی یک اردوگاه را نمی تواند کنترل کند آن وقت ادعای مبارزه با ایران را دارد.


نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید بر تداوم سفرهای استانی رئیس جمهور را از دیگر بیانات رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: مردمی بودن خوب و مردمی ماندن بهتر است.


وی یادآور شد: رهبر انقلاب همچنین در این دیدار نسبت به واردات کالاهایی که مشابه داخلی دارند، هشدار دادند.

 

 امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود به وعده دولت در خصوص ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال گفت: 30 درصد خانه های وعده داده شده ساخته شده است. 


وی اظهار داشت: در مسکن سازی دستگاه های اجرایی و نظارتی توجه کنند استحکام سازه ها دقت شود تا بعد از تحویل نگوییم لوله ترکید و کاشی فرو ریخت و اشکالاتی پیش بیاید که همه ساخت و سازها را زیر سوال ببرد.


فلاحتی افزود: تعزیزات، بازرسی، دستگاه های اطلاعاتی و قضایی نظارت کنند تا سرهم بندی نشود.


وی خاطرنشان کرد: فرهنگ ایرانی و بومی منطقه در ساخت و سازها رعایت و از اسم انگلیسی و لاتین در نامگذاری های اجتناب شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین خواستار توزیع بودجه به شکل مناسب و عادلانه در استان شد و گفت: در توزیع بودجه همه گیلانی ها به یک نگاه دیده شوند و در بودجه بندی اولویت ها دیده شود.


وی اظهار کرد: مسئولان برای تامین آب کشاورزی برنامه ریزی داشته باشند و به کشاورزان استفاده بهینه از آب آموزش داده شود. 

 

فلاحتی با گرامیداشت سالروز ولادت امام حسن(علیه السلام) به حدیثی از پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله)  اشاره و اظهار کرد: اگر فضیلت به شکل انسانی مجسم شود به شکل امام حسن(علیه السلام) است.

 

وی گفت: امام حسن(علیه السلام)تجسم تقوا و انسان کامل است و مفتخریم از پیروان این انسان الهی و بزرگ هستیم.


امام جمعه رشت اظهار داشت: اگر در زوایای زندگی پایبند به عمل به سیره ائمه باشیم رستگار خواهیم شد.

کد خبر 1166062

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha