پاتوق دختران زینبی طرحی در راستای آموزش های مهارت‌های زندگی برای دختران ملایر

نگاهداری گفت: طرح پاتوق دختران زینبی با هدف تربیت و کادر سازی و آموزش مهارت های زندگی به دختران نوجوان ملایری در حال اجراست.

«مریم نگه داری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  طرح پاتوق دختران زینبی در ملایر  طرحی خود جوش با حمایت قرار گاه تربیتی شهید نقدی  و زمانی و سازمات تبلیغات اسلامی ملایر از سال گذشته شروع شده که ویژه دختران 12 تا 18 سال است.

مدرس حوزه و مبلغ فعال عرصه خانواده با بیان اینکه تا کنون ده جلسه از این طرح اجرا شده افزود: این طرح  همچنان ادامه دارد افزود: هدف تر اجرای ان طرح گامی بالاتر در مسیر تربیت و کادر سازی است که خود  نوجوان شرکت کننده در این طرح  بعد از مدتی و کسب مهارتهای زندگی و توانایی  جزء فعالان عرصه فرهنگی اجتماعی  باشد.

نگاهداری با بیان اینکه  این طرح  با مهارتهای زندگی شروع شده و 10جلسه از شروع این طرح  هر هفته روزهای چهارشنبه در اداره تبلیغات اسلامی ملایر برگزار می شود  گذشته افزود: استقبال خوبی  از طرح شده بیش از پنجاه نفر  به مرور زمان در این پاتوق شرکت کردند و با عنایت اهل بیت و  حضرت زینب سلام الله علیها و با حمایتهای معنوی همه کسانی که  که دغدغه تربیت و اخلاق نوجوانان رو دارند در این مسیر حامی ما بودند  نوجوانان علاقمند و با ذوق با انرژی بسیار خوبی طرح رو پیگیری  و در جلسات شرکت می کنند .

وی اضافه کرد: هدف طرح علاوه  تربیت و خود آگاهی و شناخت استعداد ها و توانمدی هایشان جهت دهی این عزیزان برای رسیدن به اهداف شان بوده و در کنار این طرح  برنامه های جامعی از جمله کلاسهای جنبی علمی، اخلاقی ، مهارتی،هنری  و.... برای  دختران نوجوان پاتوق  داریم

وی یادآور شد: به حمد الهی تاثیرات این برنامه بواسطه بازخوردی که از خانواده ها داشتیم   بی نظیر بوده و  امیدواریم خداوند بواسطه الطاف ائمه اطهار  (ع) و حضرت زینب کبری(س)  ما را یاری کند تا  در مسیر تربیت آینده سازان جامعه بتوانیم قدمهای برداریم.

کد خبر 1166154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha