برگزاری کلاس های احکام  ماه رمضان در کانون شهید صیاد شیرازی ملایر

ترکاشوند گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان کلاس های احکام و تجوید در کانون شهید صیاد شیرازی ملایر در حال برگزاری است.

«جعفر ترکاشوند»در گفت وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: کانون فرهنگی هنری صیاد شیرازی ملایر برنامه های مختلفی در ماه مبارک  رمضان برگزار می کند.

 

 مدیر کانون فرهنگی، هنری  صیاد شیرازی روستای نازول ملایر  با اشاره به برنامه های این کانون در ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد:  برگزاری  مسابقه فوتسال جام رمضان با حضور روستاهای همجوار از جمله برنامه های این کانون است..

وی  همچنین از توزیع حدود تعدادی  معیشتی  در بین خانواده های نیازمند در ماه مبارک رمضان خبر داد  وگفت: هزینه این بسته ها به همت خیران و اعضای کانون  جمع آوری و توزیع  می شود..

وی گفت: همچنین برنامه احیای شب های  قدر نیز به مدت سه شب  در این کانون برگزار می‌شود .

 ترکاشوند برگزاری یک مسابقه آشپزی ، دوره ختم خوانی قرآن کریم ، طرح سه شنبه  های تکریم با  حضور در بین خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و... را از دیگر برنامه ها دانست.

وی با  بیان اینکه  کانون صیاد شیرازی به عنوان کانون معین یکی از فعالترین کانون‌های شهرستان ملایر و استان همدان  با بیش از دو دهه فعالیت و حدود 800 نفر عضو  است گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی احکام و تجوید وتفسیر وتقویتی و  اهداي جوائز به نفرات برتر مسابقات قراني ، برگزاری محفل انس با قرآن باحضور قاريان و حافظان قرآن از برنامه های این کانون در ماه رمضان است.

کد خبر 1166181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha