گلدسته های بقعه متبرکه امامزاده پیرخلیل نصب شد

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امورخیریه لرستان گفت: گلدسته های بقعه متبرکه آستان مقدس امامزاده پیر خلیل (ع) شهرستان دورود، ساخته و نصب شد.

«مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با استعانت از الطاف بیکران الهی آستانه ولادت کریم اهل بیت‌ (ع) امام حسن مجتبی (ع)  عملیات ساخت و نصب گلدسته های بقعه متبرکه آستان مقدس امامزاده پیر خلیل (ع) شهرستان دورود، ساخته و نصب شد.

 

وی افزود: این پروژه با هزینه ای قریب به ۴۰۰ میلیون ریال، با استفاده از ورق استیل طلایی، به همت خیر نیک اندیش حاج «صفرعلی لشنی»، ساخته و بعد از حمل، در محل این بقعه متبرکه، نصب شد.

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امورخیریه لرستان اظهار داشت: حاج صفرعلی لشنی از ارادتمندان به آستان مقدس امامزاده پیرخلیل (ع)  است.

 

رضایی پور ادامه داد:این خیر به عنوان یکی از خیرین بقعه ساز استان لرستان، تا کنون، تمامی عملیات های عمرانی ساخت این بقعه متبرکه، ساخت گنبد، ساخت ضریح، ساخت سرویس بهداشتی و سایر فعالیت های عمرانی  را انجام داده اند و همواره به عنوان خادمین این مضجع شریف، از زائران این مکان متبرکه، به گرمی پذیرایی به عمل می آورند.

 

بقعه متبرکه امامزاده پیر خلیل (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) در منطقه دره ژان از توابع شهرستان دورود و براز تپه ای مشرف به طبیعتی زیبا و  ییلاقی با چشمه ای جوشان، قرار گرفته و در ایام تعطیلات مورد توجه مردم منطقه می باشد.

کد خبر 1166325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha