جریان جهادی به نقطه قوت و افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است

قزل سفلی گفت: امروز جریان جهادی به نقطه قوت و افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است و مهمترین مولفه قوی شدن نظام اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، جریان جهادی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسماعیل قزل سفلی»،  امروز (شنبه 27 فروردین) در نشست صمیمی جمعی از مسئولین گروه های جهادی با نماینده ولی فقیه در فارس که در آستانه رزمایش «جهادگران فاطمی» فارس برگزار شد، گفت: نهضت انقلاب اسلامی از ابتدا با حضور مردم آغاز شد و امروز نیز همچنان با حضور مردم به راه خود ادامه می دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس افزود: فراهم کردن بستر حضور مردم در سازندگی و آبادانی مناطق کم برخوردار و محروم از اولویت های مهم نظام جمهوری اسلامی در جهاد سازندگی و بسیج سازندگی است.

وی اضافه کرد: به فرمان مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در اردیبهشت سال 79 سازماندهی، اعزام و اداره گروه های جهادی به عهده بسیج گذاشته شد و تامین عرصه و پشتیبانی مالی آن وظیفه دولت است.

قزل سفلی تصریح کرد: با حضور گسترده جوانان جهادی در عرصه عمران و آبادانی کشور شاهد دوره درخشانی هستیم امروز جریان جهادی به نقطه قوت و افتخار نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است و مهمترین مولفه قوی شدن نظام اسلامی در گام دوم انقلاب اسلامی، جریان جهادی است.

وی ادامه داد: تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اقدامات گروه های جهادی با عنوان «حرکت های جهادی شگفت انگیز» نشانه موثر بودن و اقدامات خوب جهادگران است.

قزل سفلی گفت: یکی از نمونه های خوب اقدامات جهادی ما اقدام طلبه های جوان در دارالرحمه شیراز برای تسغیل اموات کرونایی بود که مصداق خلق یک خرمشهر جدید است و جهادگران ما در بیمارستان «حضرت علی اصغر (ع)» و در 28 مرکز درمانی حاد تنفسی در کل استان در طرح «همیار بیمار» مشغول به خدمت شدند.

«علی اصغر قاسمی»، مسئول مجمع جهادگران استان فارس نیز گفت: از تریبون نماز جمعه برای معرفی و ترویج گفتمان جهادی باید استفاده شود.

خاطر نشان می شود، «محمد امین شریفی»، مسئول گروه جهادی «انصار المهدی» نیز خواستار تشکیل کارگروه محرومیت زدایی در دفاتر ائمه جمعه فارس شد.

کد خبر 1166420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha