توصیه های معصومین مبنای مهمی در انجام معاملات است/توجه به قوانین حمایتی خرید اینترنتی

میرفتاح گفت: توصیه های معصومین مثل ضرورت نگارش مکتوب قرارداده ها مبنای مهمی در انجام معاملات برای حفظ آبرو و مال و اموال است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، «احمدرضا میرفتاح« در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در جمع خیرین اصفهانی با اشاره مفاهیمی دینی در فعالیت های اقتصادی اظهارداشت: توجه به این منویات و قوانین و مقررات، مشکلات و دغدغه های

اقتصادی و کاری را کاهش می دهد.

 

معاون قضایی دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان اصفهان افزود: توصیه های معصومین مثل ضرورت نگارش مکتوب قرارداده ها مبنای مهمی در انجام معاملات برای حفظ آبرو و مال و اموال است که توجه به این موضوع بسیاری از اختلافات و پرونده ها را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: فقط به دلیل اعتماد به شخص مقابل قرارداد نباید نسبت به نگارش و مکتوب کردن آن جلوگیری کرد بلکه در هر شرایطی ثبت قرارداد و نوشتن میزان پول و علت پرداخت و دریافت مشخص شود.

 

توجه به قوانین حمایتی خرید اینترنتی

میرفتاح توجه به قوانین و مقررات خریدهای اینترنتی را مهم خواند و اذعان داشت: کالا باید در خریدها کاملا مشخص و قابل مشاهده باشد و پرداخت وجه نسبت به همان کالا و خدمات در بستر امن صورت بگیرد.

 

وی ادامه داد: قیمت ارزان نسبت به بازار نباید عامل وسوسه خرید اینترنتی غیرمجاز و بدون دقت و توجه باشد بلکه لازم است مصادیق صحت کالا و معامله رعایت شود.

 

معاون قضایی دادگاه های عمومی و انقلاب اصفهان اضافه کرد: توجه به قوانین حمایتی خرید اینترنتی برای خریداران مثل مدت زمان هفت روز برای بازگشت کالا در حمایت مصرف کنندگان لازم و ضروری است.

وی  به پرونده های کلاهبرداری و جرائم اینترنتی اشاره کرد و اذعان داشت: با توسعه فضای مجازی و تجارت الکترونیک هوشیاری و توجه به قوانین بسیار مهم است تا گرفتار مشکلات اقتصادی نشویم.

کد خبر 1166438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha