هلال احمر در ایام نوروز و راهیان نور خوش درخشید

خانچی فعالیت امدادگران هلال احمر در عید نوروز را بسیار ستونی دانست و گفت: امسال در خوزستان شاهد حضور بسیار چشم‌گیر مسافران نوروزی و راهیان‌نور بودیم که در این راستا هلال احمر در یادمان‌ها و نقاط مختلف استان حضور پررنگی داشت و خوش درخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمد خانچی» امروز (یکشنبه 28 فروردین) در مراسم تکریم و معارفه مدیعامل حمعیت هلال احمر خوزستان، با تقدیر از تلاش هشت ساله دکتر خدادادی اظهار کرد: هلال احمر طی چند سال گذشته فراز و نشیب‌های بسیاری را سپری کرده است.

 

معاون امور عمرانی استانداری خوزستان افزود: در سال 98 حضور هلال احمر برای آحاد مردم آرامش‌بخش و مشهود بود و در زلزله اندیکا نیز که از سخت‌ترین و مهم‌ترین حوادث استان بود نیز این حضور بسیار چشم‌گیر بود که دوستان ما در هلال احمر همچنان در این منطقه حضور دارند و در حال خدمات‌رسانی هستند.

 

وی با بیان اینکه باید قدر فرصت‌ها را بدانیم و هر مدیری باید در بازه زمانی خود منشا خیر و برکت برای مردم باشد اضافه کرد: اگر فرصت خدمت را به مردم خوزستان داشته باشیم، مطمئنا باقیات صالحات را برای خود به جای می‌گذاریم.

 

خانچی فعالیت امدادگران هلال احمر در عید نوروز را بسیار ستونی دانست و تصریح کرد: بعد از سه سال، امسال در خوزستان شاهد حضور بسیار چشم‌گیر مسافران نوروزی و زائران راهیان‌نور بودیم که در این راستا هلال احمر در یادمان‌ها و نقاط مختلف استان حضور پررنگی داشت و خوش درخشید و خدمات شایانی ارائه شد.

 

«حجت‌الاسلام محمد انصاری» نیز در مراسم با اشاره به اینکه هشت سالی که گذشت در دوره مدیریت دکتر خدادادی بسیار سخت بود عنوان کرد: سیل ۹۸ و زلزله اندیکا از جمله سختی‌های این دوره بود.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خوزستان ابراز امیدواری کرد در دوره جدید از مشاوره و تجربیات ایشان بهره‌مند شویم و ادامه داد: امید است هر مدیری که بر سر کار می‌آید زیر چتر انقلاب ارزش‌های خون شهدا را حفظ و برای مردم کار کند.

 

همچنین «علی خدادادی» مدیرعامل پیشین جمعیت هلال احمر خوزستان در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، بر ضرورت چابکی جمعیت هلال احمر و توجه به اقتدار و استقلال در این مجموعه مردم نهاد به منظور تحقق اهداف والای جمعیت تاکید کرد.

 

«وحید شعبانی» سرپرست جمعیت هلال احمر استان خوزستان نیز دو هدف عمده این دوره مدیریتی را در حوزه امداد و نجات تحقق مجموعه‌ای چابک، متخصص و آماده برای مواجهه در بحران‌های مختلف از یک سو و تربیت نسل مدیر و مدبر با زیربناهای انقلابی و اسلامی با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب در حوزه فرهنگی و اجتماعی از سویی دیگر توصیف کرد.

 

در این مراسم از زحمات «علی خدادادی» که به مدت هشت سال مدیریت این جمعیت در استان بود تقدیر و «وحید شعبانی» به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر خوزستان معرفی شد.

 

کد خبر 1166755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha