اگر نیروهای مسلح نباشند دشمنان آسایش را از مردم می گیرند

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه نیروهای مسلح دژ محکمی برای ملت هستند، گفت: اگر نیروهای مسلح نباشند دشمنان آسایش را از مردم می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «سید علی حسینی»، امروز(28فروردین)، در دیدار نیروهای مسلح مستقر در شهرستان بروجرد که در محل دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهارداشت: نیروهای مسلح دژ محکمی برای ملت هستند.

 

امام جمعه بروجرد با بیان اینکه اگر نیروهای مسلح نباشند دشمنان آسایش را از مردم می گیرند، افزود: نیروهای مسلح ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس درسی به دشمنان دادند که جرات تجاوز به کشور را ندارد.

 

وی با اشاره به مجهز بودن نیروهای مسلح به سلاح ایمان، خاطرنشان کرد: روحیه شهادت طلبی و ایمان نیروها و رزمندگان در دوران دفاع مقدس سبب شکست دشمن شد.

 

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: حجت الاسلام حسینی افزود: ارتش از بدنه ملت است و همواره به ملت و ولایت وفادار بوده اند.

 

وی با بیان اینکه مانند صیاد شیرازی ها در بدنه نیروهای مسلح کم نداشته ایم، گفت: روحیه ایثار و شهادت و ایمان و اخلاص نیروهای مسلح باعث می‌شود که افرادی مانند صیاد شیرازی ها فراوان داشته باشیم.

 

امام جمعه بروجرد به هراس دشمن از سلاح ایمان و روحیه ایثار و شهادت ملت ایران به خصوص نیروهای مسلح اشاره و عنوان کرد: امروز دشمنان تلاش می کنند تا این روحیه را با تبلیغات مسموم از ملت ایران بگیرند.

کد خبر 1166830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha