نمایشگاه قرآن و عترت  مازندران در ساری برپا می شود

زارع از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت مازندران از چهارم تا ۱۰اردیبهشت ماه سال جاری در مجتمع فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان واقع در ساری ، میدان امام (ره) خبر داد و گفت: زمان بازدید از این نمایشگاه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ می باشد.

«عباس زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت به همراه برنامه های متنوع فرهنگی و دینی در سراسر استان خبر داد و اظهار کرد: نمایشگاه مرکزی ویژه ماه رمضان در ساری دائر می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: نمایشگاه و فروشگاه محصولات فرهنگی و قرآنی به عنوان رخداد بزرگ فرهنگی و قرآنی از چهارم تا ۱۰اردیبهشت در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پذیرای عموم علاقه مندان خواهد بود.

 

وی گفت: این برنامه ها با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی وهنری مساجد، بسیح هنرمندان و مشارکت دیگر دستگاه های فرهنگی و موسسات قرآنی در ماه مبارک رمضان در مساجد و مراکز فرهنگی و دینی سراسر استان برگزار می شود.


زارع زمان بازدید از این  نمایشگاه را از ساعت ۱۶ تا ۲۳ اعلام کرد و افزود: همچنین در زمان برپایی این نمایشگاه آئین اختتامیه مسابقات قرآنی در ۱۰ رشته و دو مقطع خواهران و برادران و خردسالان بالای ۱۶ و زیر ۱۶ سال به صورت مجازی دانش آموزی و حضوری را روز جمعه ۱۶ اردیبهشت ماه سال جاری در موسسه نورالهدی ساری خواهیم داشت.

 

وی از برگزاری اختتامیه بخش سینمایی برنامه های قرآنی دستگاه فرهنگ و هنر استان در روز پنجشنبه  ۱۱  اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد و گفت: اختتامیه بخش فرهنگی، ادبی و هنری نیز ۸ اردیبهشت ساعت ۹ صبح در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

 

زارع به ابتکار موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان که مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران دارند در راستای برپایی محافل انس با قرآن در ۷ شهر ساری، بابل، آمل،  زیراب، قائم شهر، نور، بابلسر در دهه سوم رمضان اشاره کرد و افزود: آئین اختتامیه اصلی جشنواره قرآن و عترت مازندران چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ساعت ۱۷ عصر به میزبانی موسسه نورالهدی ساری برگزار می شود.
 

کد خبر 1166851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha