ارتش در برابر طمع بیگانگان به منافع امنیتی نظام، جرأت نفس کشیدن آنان در مرزها را هم نمی دهد

امیر غلامعلیان گفت: به همه کسانی که چشم طمع به منافع امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند این پیام را اعلام می کنم که اگر کوچکترین تهدیدی به مرزهای ما داشته باشند ارتش و سایر نیروهای مسلح جرأت نفس کشیدن در مرزهای جمهوری اسلامی را به آنان نمی دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ امیر امیرِ غلامعلیان، دوشنبه(۲۹ فروردین) در مراسم رژه اقتدار نیروهای مسلح مستقر در کرمان به مناسبت روز نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ گفت: 29 فروردین هر سال یادآور  سالروز فرمان تاریخی امام در سال 58 مبنی بر ماندگاری ارتش جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب اسلامی است.

 

 

ارشد نظامی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور افزود: این امر نشأت گرفته از دید راهبردی و بصیرت امام(ره) بود که علیرغم همه توطئه هایی که احزابِ در کنار انقلاب و مدعی سهم خواهی داشتند اما فرمان ماندگاری ارتش را صادر و تأکید کردند ارتش از فردای چنین روزی با همه ساز و برگ خود در میدان های کوچک و بزرگ حاضر شود و اقتدار خود را نشان دهد.

 

 

وی ادامه داد: نتیجه این اقدام و فرمان مبارک، حضور ارتش در دفع بحران ها و توطئه هایی بود که اول انقلاب این نهال نوپا را تهدید می کرد و حضور ارتش و نقشی که در محوریت جنگ هشت ساله داشت و پس از آن در دوران بازسازی کشور و در همه بحران های طبیعی می بینید ارتش با صلابت در کنار مردم است.

 

 

امیر غلامعلیان اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان بازویی قدرتمند در کنار سایر نیروهای مسلح- سپاه قهرمان و نیروی انتظامی همیشه در صحنه- نقش آفرینی می کند و ان شاءالله این نقش آفرینی را ادامه می دهد.

 

 

وی افزود: از افتخارات ارتش جمهوری اسلامی به خصوص نیروی زمینی این است که علیرغم 34 سال پس از جنگ تحمیلی هنوز سربازان شما در نیروی زمینی در مرزهای شرق و غرب و شمال شرق و شمال غرب و جنوب شرق، تهدیدات کسانی را که چشم دیدن امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران را ندارد، رصد می کند و آمادگی ما در حد اعلای بازدارندگی است.

 

 

فرمانده قرارگاه منطقه ای ارتش در جنوب شرق کشور تصریح کرد: اگر می بینید کسی چشم طمع به منافع امنیتی ما و یا قدرت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد فقط به خاطر این قدرت بازدارندگی و اقتدار روز افزون نیروهای مسلح است زیرا امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران{در برابر دشمن} به معنای واقعی کلمه مصداق آیه شریفه «اشداءعلی الکفار» است.

 

 

وی گفت: از این تریبون به همه کسانی که چشم طمع به منافع امنیتی نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند این پیام را اعلام می کنم که اگر کوچکترین تهدیدی به مرزهای ما داشته باشند ارتش و سایر نیروهای مسلح مانند یک پتک بر سر آنان فرود می آید و جرأت نفس کشیدن در مرزهای جمهوری اسلامی را به آنان نخواهیم داد.

 

 

امیر غلامعلیان در پایان ابراز امیدواری کرد: در سایه سار برخورداری از رهبری بی بدیل مقام معظم رهبری، بتوانیم سکان نظام را به دست صاحب باکفایت آن یعنی حضرت ولی عصر تقدیم کنیم.

کد خبر 1167018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha