برگزاری مسابقه «نور احکام» ویژه بچه های مسجد در کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از برگزاری مسابقه «نور احکام» با محوریت احکام نماز و روزه ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: مسابقه «نور احکام» امسال برای سومین سال ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» افزود: این مسابقه با محوریت احکام نماز و روزه ویژه گروه های سنی نوجوانان و جوانان در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی به نحوه شرکت در این مسابقه اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه با مراجعه به پرتال کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نسبت به نام نویسی اقدام کنند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه مطالب و محتوای مربوط به این مسابقه به مرور در کانال های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در فضای مجازی بارگزاری می شود، خاطرنشان کرد: آزمون این مسابقه نیز هفتم اردیبهشت ماه راس ساعت 21 و 30 دقیقه در این کانون فرهنگی و هنری برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه به برترین های این مسابقه جوایز نفیسی اهدا می شود، گفت: کمک هزینه سفر به کربلا، کمک هزینه سفر مشهد مقدس و جوایز ارزنده دیگر برای برترین های این مسابقه در نظر گرفته شده است.

کد خبر 1167084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha