آیین های پرشور جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) در کانون های مساجد جهرم برگزار شد

نعمت اللهی گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان جهرم در سالروز میلاد کریم اهل بیت (ع) غرق در شور و شادی بودند.

«محسن نعمت اللهی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با نیمه شعبان سالروز ولادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) آیین های جشن و سرور در کانون های فرهنگی و هنری شهرستان جهرم برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم افزود: برنامه جنگ شادی همراه با اجرای برنامه های شاد و متنوع از جمله برنامه های این مناسبت بود که به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» برگزار شد.

 

وی بیان کرد: نورافشانی، مولودی خوانی، سخنرانی مذهبی، مسابقه، تئاتر و ... از جمله عناوین این برنامه بود که با حضور پرشور مردم در پارک مجاور این کانون فرهنگی و هنری برگزار شد.

 

نعمت اللهی با اشاره به برگزاری آیین جشن و سرور در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» نیز گفت: بچه های این کانون نیز به مدت 2 شب در پارک مجاور مسجد به اجرای برنامه شادی و سرور پرداختند که این برنامه نیز با استقابل پرشور شهروندان با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: همچنین آیین جشن و سرور به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) در کانون فرهنگی و هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» با اجرای برنامه مولودی خوانی و مدیحه سرایی برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی جهرم با اشاره به اینکه در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» نیز آیین جشن و سرور با برگزاری برنامه سخنرانی و مولودی خوانی برگزار شد، بیان کرد: همچنین کانون های فرهنگی و هنری «شهید مطهری»، «حضرت ابوالفضل (ع)»، «امام موسی کاظم (ع)» و... نیز میزبان عاشقان و محبان اهل بیت (ع) در جشن میلاد کریم اهل بیت (ع) بودند.

کد خبر 1167092

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha