مستقر شدن ناجیان غریق در مناطق خطرآفرین ساحلی

رضایی‌پور از مستقر شدن ناجیان غریق و امدادگران جمعیت هلال‌احمر در مناطق خطرآفرین و حادثه‌خیز ساحلی شهرستان آستارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عنایت رضایی‌پور» امروز(دوشنبه، ۲۹ فروردین) در جریان بازدید از نوار ساحلی این شهرستان از مستقر شدن امدادگران جمعیت هلال‌احمر و ناجیان غریق در تمامی نقاط خطرآفرین خبر داد.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان‌اینکه در ۱۸ و نیم کیلومتر از نوار ساحلی شهرستان ۲۰ منطقه و ۴۰ نقطه خطرآفرین و حادثه‌خیز شناسایی شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود ۵۰ ناجی غریق به همراه امدادگران جمعیت هلال‌احمر در این مناطق مستقر شود.

 

وی تصریح‌کرد: طرح‌ سالم‌سازی سفیر امید، سلامت لوندویل و صدف از جمله طرح‌های سالم‌سازی استاندارد در شهرستان آستارا هستند.

 

رضایی‌پور با اشاره به اینکه از زمان آغاز فعالیت طرح‌های سالم‌سازی ناجیان غریق و امدادگران جمعیت هلال‌احمر به همراه ناجا در طرح‌ها مستقر می‌شوند، گفت: این نیروها با هدف خدمات‌رسانی به مردم و جلوگیری از وقوع خطرات احتمالی در طرح‌های سالم‌سازی دریا مستقر می‌شوند.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در بندر آستارا بر ارائه خدمات مناسب به مسافران و گردشگران در طرح‌های سالم‌سازی دریا تاکید کرد و افزود: باید بهترین خدمات به شهروندان و گردشگران در طرح‌ها ارائه شود.

 

رضایی با بیان‌اینکه نقاط خطرآفرین و حادثه‌خیز مناطق شنا ممنوع هستند، خاطرنشان‌کرد: شهروندان و گردشگران در طرح‌های سالم‌سازی استاندارد حضور و از خدمات بهره‌مند شوند.

کد خبر 1167191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha