سردار سلیمانی روز ارتش را تبریک گفت

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به فرمانده کل ارتش روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی به فرمانده کل ارتش روز ارتش را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:

به فضل پروردگار، ارتش جمهوری اسلامی ایران همان طوری که امام بزرگوار می خواستند و آرزو می کردند و بارها بر زبان آورده بودند، یک ارتش مردمی و خدایی است.
فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای (مدظله العالی)


سرلشکر ستاد برادر سید عبدالرحیم موسوی

سلام علیکم

سلام و تحیت خداوند تبارک و تعالی به حماسه آفرینان، دلاورمردان و رزمندگان قدرتمند ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران، این سروهای سرافراز وادی عشق که بیعت خود با حضرت امام(ره) و مقام عظمای ولایت را با تعهد، وفاداری، غیرت، لیاقت و دفاع از اسلام عزیز و قرآن کریم با رزم مردانه و ایثار جانانه در تمام میادین به اثبات رسانیده و موجبات سرافرازی امت اسلام و کشور عزیزمان، ایران را فراهم نموده اند.

آنچه که امروز بدان می بالیم و موجبات صلابت، پایداری و عزت ایران مقتدر اسلامی است که مولود ایستادگی و ایثارگری های فرزندان رشید و برومند این مرز و بوم در نیروهای مسلح خصوصا ارتش قهرمان است.

اینجانب ضمن آروزی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه ضیافت الهی 29 فروردین ماه، روز ارتش جمهوری اسلامی را به جنابعالی و خادمان حقیقی امنیت و استمرار سربلندی ایران اسلامی و جمیع فرماندهان ولایتمدار ارتش تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما را در استمرار دفاع از ارزش ها و آرمان های مقدس امام راحل(ره) تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال خواهانم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

کد خبر 1167196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha