خدا ترسی از ویژگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است

آیت ‌الله دژکام گفت: رازی در حضور نیروهای مسلح نهفته است که فراتر از ابزارهای نظامی بوده و دشمن را می ‌ترساند و خدا ترسی از ویژگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت ‌الله «لطف‌ الله دژکام»، امروز (دوشنبه 29 فروردین) در مراسم رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در شیراز گفت: روز ارتش فرصتی برای یادآوری فداکاری ‌های مداوم ارتش جمهوری اسلامی ایران برای سربلندی کشور است.

نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز افزود: قدرت نیروهای نظامی ما موجب هراس دشمنان شده است و امروز دشمن باید از ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی حساب ببرد.

وی اضافه کرد: ارتش و نیروهای مسلح ما امروز برای تهیه ابزار نظامی به خارج از کشور نیازی ندارند و سلاح‌ های تولید شده در مجموعه نظامی ما با کیفیت برتری تولید می ‌شوند.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: رازی در حضور نیروهای مسلح نهفته است که فراتر از ابزارهای نظامی بوده و دشمن را می ‌ترساند و خدا ترسی از ویژگی ارتش و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود.

وی گفت: حضور سردار شهید «سلیمانی» در کردستان عراق موجب ترس داعش و شکسته شدن محاصره شد و این نمونه اقتدار نظامی جمهوری اسلامی و ترس دشمنان از آن است.

کد خبر 1167202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha