ارتش جمهوری اسلامی ایران بیش از ۴۸ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است

به گفته صالحی، ارتش ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران در طول ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهد و ۲۷۰ جانباز و آزاده به انقلاب اسلامی به رهبر و ملت قدرشناس ایران ادای دین کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان در رژه روز ارتش جمهوری اسلامی با تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی و سلام و درود به روح مطهر امام خمینی (ره) و شهدای گران‌قدر دفاع مقدس و شهدای ارتش، اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیروی انقلاب اسلامی متولد شد و حیات جدید خود را در میان آتش و خون آغاز کرد.

 

سرهنگ ستاد جلال صالحی با بیان اینکه ارتش تا به امروز با پشت سر گذاشتن آزمون‌های متعددی دوران پرفراز و نشیبی را طی نموده است و بر قله استقلال، سربلند و سرافراز ایستاده است، ابراز کرد: ارتش این افتخار و سربلندی را به بهای خون شرف کسب نموده است.

 

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان بیان کرد: ارتش در همان روزهای آغازین انقلاب که ضدانقلاب داخلی و استعمارگران شرق و غرب دست‌به‌دست هم داده بودن و هر روز توطئه‌ای جدید علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی تدارک می‌دیدند، فرزندان این ملت در ارتش و در کنار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج مردمی برای حفظ انقلابی که حاصل خون هزاران شهید به‌خون‌خفته بود و دسترنج ملت بیدار و هشیار ایران اسلامی بود جانانه و جان‌برکف دفاع نمودند.

 

 

صالحی عنوان کرد: جایگاه بلند ارتش جمهوری اسلامی ایران و توانمندی آن به لحاظ اختراعات و ابتکارات و خلاقیت‌ها در عرصه تجهیزات و آمادگی رزمی دفاعی در برابر هر نوع تهاجم و تجاوز بیگانگان مرهون و مدیون معمار کبیر انقلاب اسلامی و در ادامه مقام معظم رهبری است.

 

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان با بیان اینکه ملت ایران با تاسی از امام خمینی (ره) و پشتیبانی بی‌چون‌ و چرای خود را از فرزندان خود در ارتش جمهوری اسلامی را اعلام نمودند، افزود: ارتشیان سلحشور در آن زمان به‌خوبی دریافته بودند که اگر عزت و اقتداری است در فرمان‌برداری از امام خمینی (ره) است.

 

وی بیان کرد: ارتش اولین روزهای انقلاب با چهره متفاوت از گذشته در کنار انقلاب قرار گرفت و در جبهه‌های مبارزه با توطئه‌های تبلیغی و فرهنگی ضدانقلاب داخلی و رویارویی تمام‌عیار عناصر خودفروخته و وطن‌فروش که در جای‌جای ایران ایجاد اغتشاش کرده بودند مقاومت کرد.

 

صالحی با بیان اینکه ارتش در راستای خودکفایی و آمادگی دفاعی گام برداشته است، ابراز کرد: ارتش با استفاده از ایمان و اعتقادات کار خود توانمندی گسترده دفاعی کشور را در مقابله با هرگونه تجاوز احتمالی بیگانگان نشان داده است.

 

فرمانده تیپ 216 مستقل زرهی زنجان ابراز کرد: نسل‌های آینده در تاریخ خواهند دید که ارتش خداجو و ولایت‌مدار جمهوری اسلامی ایران در طول 8 سال دفاع مقدس با تقدیم بیش از 48 هزار شهد و 270 جانباز و آزاده به انقلاب اسلامی به رهبر و ملت قدرشناس ایران ادای دین کرده است.

 

وی تصریح کرد: امروز ما اعتقاد راسخ داریم که ارتش ولایی با پشتوانه مردمی تحت فرماندهی فرمانده کل قوا آمده جانبازی در راستای حفظ و نشر آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

 

کد خبر 1167203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha