لزوم ورود دولت برای حفظ امنیت اخلاقی و فرهنگی استان مازندران

حجت الاسلام محمدی لائینی خطاب به وزیر اطلاعات گفت:با توجه به گردشگرپذیر بودن مازندران خودبخود و به صورت طبیعی از منظر اخلاقی و فرهنگی شاهد آسیب هایی هستیم که انتظار ما این است در حوزه حفظ امنیت اخلاقی و فرهنگی دولت مسئله را جدی تر بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» شامگاه (۲۹فروردین) در نشست با حجت‌الاسلام والمسلمین «سید اسماعیل خطیب» وزیر اطلاعات با بیان اینکه مازندران الحمدلله با آن زیرساخت ریشه دار و مستحکم اعتقادی، ولایی، فرهنگی در حوزه امنیت از امنیتی پایدار برخوردار است، اظهار کرد: مردم این دیار مردمی معتقد، مومن و انقلابی هستند که مقام معظم رهبری به خصوص روی بُعد انقلابی بودن آنها و نقشی که در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشتند و آن ثباتی که در مسیر دیانت داشتند تاکید کردند و مایه خوشحالی و تشکر ایشان هستند.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران افزود: با این زیرساخت اعتقادی و ایمانی مسلم در دست انداز فتنه هایی که دشمنان بوجود می آورند استان ما در درجه اول به خاطر ایمان و ولایتمداری خود این مردم و در مرحله بعد به برکت سربازان گمنام امام زمان (عج) و زحمات دست اندرکاران حوزه امنیت و اشراف کامل آنان کمترین آسیب ها را داشت.

 

وی گفت: با توجه به گردشگرپذیر بودن این استان خودبخود و به صورت طبیعی از منظر اخلاقی و فرهنگی شاهد آسیب هایی هستیم که انتظار ما این است در حوزه امنیت اخلاقی و فرهنگی شماها مسئله را جدی تر بگیرید و بیشتر در این زمینه فعالیت داشته باشید و به آن پشت پرده هایی که دارند مدیریت و ساماندهی می کنند مسائل ضد فرهنگی را برخوردهای به موقع و مناسبی را داشته باشید.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: ظواهری که از مسائل فرهنگی در این استان دیده می شود نه مربوط به مردم مازندران هست و نه در شان این مردم، مسلما اینها نقشه ها و توطئه هایی است که دشمنان ما حساب شده و سازماندهی شده دارند انجام می دهند و ما هم باید بطور جدی با این سازماندهی های نامرئی و پشت پرده برخورد کنیم.

 

وی یادآورشد: در حوزه اقتصادی هم مازندران از ظرفیت های اقتصادی و کشاورزی و مسائل دانشگاهی و علمی و ... مناسبی برخوردار است گرچه در حوزه پسماند با توجه به مسائل زیست محیطی مشکلاتی را شاهدیم که در این زمینه ها دولت محترم و مسئولین باید تصمیمات جدی تری بگیرند.

کد خبر 1167318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha