استقبال ۱۰۰۰ نفر از دومین پویش مهر سرخ در خراسان جنوبی

مهدی زاده با اشاره به اجرای دومین پویش مهر سرخ از هفتم لغایت پانزدهم ماه مبارک رمضان در مراکز خون گیری سراسر استان خراسان جنوبی گفت: یک هزار نفر از هم استانی ها از این طرح استقبال کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، «کامبیز مهدی زاده» صبح امروز (۳۰ فروردین) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: از هفتم تا پانزدهم ماه مهمانی خدا، نزدیک به یک هزار اهدا کننده در سراسر استان به مراکز خونگیری مراجعه و موفق به اهدای خون شدند.

 

سرپرست انتقال خون خراسان جنوبی با بیان اینکه نیاز به اهدای خون همیشگی است، تصریح کرد: با توجه به استقبال روزه داران در ایام پر فضیلت شب های قدر، جهت اهدای خون از عموم هم استانی های عزیز خواستاریم اهدای خون را به شب های قدر تنها موکول نکنند و در طول ایام ماه مبارک جهت اهدا خون به مراکر خون گیری مراجعه کنند.

 

شایان ذکر است، اختتامیه دومین پویش مهر سرخ با حضور سرپرست اداره کل انتقال خون خراسان جنوبی، سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری، معاونت دانشگاه علوم پزشکی، مدیرعامل مجمع خیرین سلامت، مدیرعامل خانه مطبوعات استان و جمع کثیری از اهدا کنندگان و فعالین فرهنگی و اجتماعی استان همزمان با شام ولادت امام حسن مجتبی (ع) با اجرای برنامه های هنری و اهدا لوح سفیر مهر سرخ به هنرمندان برگزار شد.

 

 

 

 

کد خبر 1167343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha