نمایشگاه علوم قرآنی در مصلای مسجد جامع شهرآببر برپا شد

نمایشگاه علوم قرآنی با بیش از ۱۷۰ عنوان کتاب مختلف از جمله قرآن و نهج البلاغه و اطلاعات عمومی دینی فرهنگی ادعیه ها و دعاهای ماه مبارک رمضان در مصلای مسجد جامع شهر آببر برپا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، به مناسبت ماه مبارک رمضان نمایشگاه علوم قرآنی در مصلای مسجد جامع شهرآببر برپا شد و 170 عنوان کتاب با موضوع علوم دینی درآن به نمایش درآمد.

 

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شهرستان طارم در بازدید از این نمایشگاه ضمن تقدیر از برگزاری این رویداد مهم فرهنگی در محل مصلای نماز جمعه جهت استفاده نمازگران در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: در اختیار قرار دادن کتاب مخصوصا قرآن و نهج البلاغه و معارف قرآنی می تواند برای هدایت مردم و توجه جوانان و نوجوانان به سمت و سوی قرآن مثبت باشد.

 

سرپرست اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان طارم در حاشیه این نمایشگاه اظهار داشت: بیش از 170 عنوان کتاب مختلف از جمله قرآن و نهج البلاغه و اطلاعات عمومی دینی فرهنگی ادعیه ها و دعاهای ماه مبارک رمضان در این نمایشگاها به نمایش گذاشته شده است.

 

منوچهر شعبانی عنوان کرد: حضور مسولین ادارات و نهادهای دولتی می تواند باعث دلگرمی متولیان امر فرهنگ و هنر در جامعه ما شود و همچنین از طرف دیگر باعث تشویق و  ترغیب نسل جوان به سمت آموزه های دینی از جمله قرآن باشد.

 

وی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قرآن کریم را مصادف با 15 رمضان در مسجد حضرت ولی عصر (عج) روستای ونیسر برگزار کرد .

 

 

کد خبر 1167364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha