تلاش جوانان بسیجی در جهت رفع  مشکلات جامعه /تحریف واقعیت و سیاه نمایی از اهداف دشمنان است

حسینی گفت: جوانان فعال بسیجی کارهای بزرگی در بحث کمک های مومنانه، خانه سازی برای محرومین ، آبرسانی ، طرح های مختلف جهادی در نقاط محروم و در بحث امنیت جامعه انجام داده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، «سید جواد حسینی» در جمع خبرنگاران گفت:  تحریف واقعیات و سیاه‌نمایی علیه نظام یکی از عملیات‌های پیچیده دشمن است که باید در پاسخ به این اتفاق بهنگام وارد عمل شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به فعالیت های گسترده و بزرگ سپاه و نیروهای بسیج در پایگاه های مقاومت گفت: باید در راه خدمت به مردم جهادی کار کرد و نیروهای جوان و فعال بسیجی در عصر کنونی بسیاری از مشکلات و نیازهای مردم را برطرف می کنند.

 

وی با اشاره به کمک ۲ میلیارد تومانی یک پایگاه مقاومت در یک روستای محروم تاکید کرد: در این روستا اقدامات جهادی و کارهای فرهنگی بسیاری انجام شده که قابل توصیف نیست.

 

وی با تاکید بر لزوم جهاد تبیین و توجه به آن بر اساس فرامین مقام معظم رهبری و لزوم مقابله با طرح‌های ضد ملی و دینی دشمن گفت: رسانه‌ها باید در این زمینه پیشگام باشند.

 

ترویج یاس و ناامیدی در جامعه از اهداف دشمنان/ خبرنگاران سربازان فرهنگی نظام هستند

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان نیز با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام مبنی بر اینکه «حق را بگو و از ملامت هیچ ملامتگری نترس» گفت: تحقق این موضوع مصداق جهاد تبیین است.

 

حجت‌الاسلام علی حسنی با بیان اینکه باید منادی حق باشیم افزود: اگر اتفاقات به موقع روایت نشود و درست روایت‌ نشود، دشمن آن را به شکل دلخواه روایت  خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران، سربازان فرهنگی نظام هستند تصریح کرد: همه ما در جامعه درگیر مسائل و مشکلات هستیم اما هیچ کدام از آنها نباید باعث شود وظیفه خود را نادیده بگیریم.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: ظهور و بروز فعالیت و ارزش کار فرهنگی زمانی است که کار از روی عشق و علاقه باشد و از سوی دیگر باید آستانه تحمل خود را بالا ببریم

 

 

کد خبر 1167396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha