اعلام مزایای ویژه برای مشمولان غایب سربازی

سرهنگ دالوند از تخصیص مزایای ويژه براي مشمولان غايب با بيش از سه سال غيبت، خبرداد و افزود: این تسهیلات و مزایا برای مشمولان غایب با بیش از سه سال غیبت لحاظ می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ «سعید دالوند» امروز در سخنانی اظهار داشت: مشمولاني كه غيبت سربازي آنها بيشتر از سه سال است با ثبت درخواست خود در دفاتر پليس +10 و معرفي خود به معاونت وظيفه عمومي فرماندهي انتظامي استان مي توانند در صورت حسن انجام وظیفه  بهره مندي از این امتیازات بهره مند شوند.

 

وی افزود: این مشمولین همچنین می تواند از امتیازات بخشش اضافه سنواتی متاهلین به طور کامل و مجردین 1/2 "یک دوم" اضافه خدمت بخشیده می شود.

 

معاون وظیفه عمومی استان لرستان افزود: همچنین افزایش حقوق و مزايا در سال 1401، خدمت مقدس سربازي خود را در استان و شهر محل سكونت خود انجام دهند.

 

وي تاكيد كرد: در صورتي كه اينگونه مشمولان خود معرف شوند از مزايا و اولويت هايي برخوردار خواهند شد كه ازجمله آنها مي توان به انجام خدمت پس از دوران آموزشي در منطقه محل سكونت و در صورت گذراندن مهارت های خود اشتغالی در ضمن خدمت، از تسهیلات یک میلیارد ریالی پس ازاتمام دوره سربازی استفاده نمایند.

 

معاون وظيفه عمومي استان لرستان خاطرنشان کرد: مشمولان براي کسب اطلاعات بيشتر مي توانند از طريق پايگاه اطلاع رساني سازمان به نشاني www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان در پيام رسان سروش به نشاني sarbazvazifeh@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

کد خبر 1167479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha