طرح «محافل نور» در ماسال برگزار شد

حیدری گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح «محافل نور» در منازل مددجویان این نهاد در ماسال برگزار شد.

«اسماعیل حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان، کرسی‌های خانگی تلاوت قرآن کریم به همت واحد فرهنگی کمیته امداد در منازل مددجویان این نهاد به اجرا گذاشته شد.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال افزود: احیای سنت حسنه تلاوت قرآن کریم در منازل و مراکز فرهنگی امداد امام، فراهم کردن زمینه انس با قرآن و تدبر در ان و توانایی بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن در زندگی فردی و اجتماعی، شناسایی استعدادهای قرآنی و فراهم کردن زمینه ارتقای آنان به جامعه قرآنی و فراهم کردن زمینه الفت و همکاری بین چهره‌های قرآنی کمیته امداد از جمله اهداف برگزاری این طرح است.

 

وی گفت: مخاطبین این طرح گروه‌های مختلف مددجویان تحت حمایت اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، زنان سرپرست خانوار و ... هستند.

 

توسعه فعالیت‌های قرآنی را اساس برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد دانست و تصریح کرد: گسترش فرهنگ قرآنی به‌ویژه در جامعه هدف از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) ماسال با بیان اینکه با توجه به هجمه سنگین و جنگ فرهنگی دشمن که در منطقه و کشور رخنه کرده، تقویت برنامه‌های فرهنگی بیش از گذشته ضرورت دارد خاطرنشان کرد: اتکا به آموزه‌های قرآنی بستر مناسبی برای انس بیشتر با این کتاب را فراهم می‌کند.

 

کد خبر 1167682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha