دستگاه قضا از همه ظرفیت های قانونی برای پشتیبانی از تولیدکنندگان استفاده می کند

قاسمی گفت: دستگاه قضایی قزوین به تبع از قوه قضائیه آمادگی لازم را برای پشتیبانی از تولید و تولیدکنندگان دارد و در این خصوص از همه ظرفیت های قانونی موجود استفاده می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی دادگستری قزوین، «محمد قاسمی» در نشست بررسی مسائل و مشکلات صنایع راکد مستقر در شهرک های صنعتی قزوین بیان کرد: اقدامات خوبی برای حل مشکلات واحدهای تولیدی استان قزوین از جمله واحدهای راکد انجام شده اما وابستگی زیاد دستگاه ها و بانک ها به تهران کار اجرای مصوبات و تصمیم گیری ها را با کندی و سختی و در بعضی مواقع با مانع روبه رو ساخته است.

 

دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: عمده مشکلات واحدهای تولیدی به کمبود نقدینگی، سرمایه در گردش و تأمین مواد اولیه باز می گردد و باید دستگاه های ذیربط و بانک ها برای کمک به صنایع در این بخش ها جدیت داشته باشند که به حفظ تولید در شرایط سخت فعلی می انجامد.

 

وی با اشاره به ضرورت آموزش و مشاوره به فعالان تولید در زمینه بازاریابی افزود: متاسفانه بسیاری از واحدهای صنعتی استان فقط تولید دارند و در فرایند بعد از تولید و بازاریابی به شکل حرفه ای ورود نمی کنند که این موضوع معضلات جدی را برای آنها از جمله ضرر و زیان، تعطیلی کارخانه و بیماری کارگران در پی دارد.

 

قاسمی تأکید کرد: شفاف سازی مقررات در زمینه تولید هم از ضروریات است تا از رفتارهای سلیقه ای و جزیره ای در این حوزه که تولیدکندگان را سردرگم می کند، جلوگیری شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی قزوین به تبع از قوه قضائیه آمادگی لازم را برای پشتیبانی از تولید و تولیدکنندگان دارد و در این خصوص از همه ظرفیت های قانونی موجود استفاده می کند.

کد خبر 1167738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha