پویش ملی «به رنگ مدرسه» و تجلیل از ۹ دانش آموز برگزیده در زنجان

صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۱۰۰ پروژه فعال مدرسه سازی در استان زنجان داریم، از مشارکت ۳۰ درصدی خیرین در این پروژه ها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان در آخرین مرحله از آیین تقدیر و اهدای جوایز برگزیدگان پویش ملی به رنگ مدرسه در استان زنجان اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ پروژه فعال در استان داریم که با توفیقات خداوندی حدود ۳۰ درصد آن را خیرین نیک اندیش می سازند که باعث فرهنگ سازی در کل جامعه شده است.

 

جهانگیر صفری با اشاره به اینکه فرهنگ جامعه، توسعه کشور و آینده دانش آموزان در مدارس شکل می گیرد، افزود: دانش آموزان با ارسال نقاشی های خود و مشارکت در این پویش باعث شدند تا استان زنجان به لحاظ میزان درصد مشارکت کننده به جمعیت دانش آموزان دوره ابتدائی رتبه اول را در کشور کسب کند.

 

وی کلنگ زنی ۵ مدرسه در سطح استان توسط شرکت غذایی میهن را از دستاوردهای همین پویش برشمرد و اظهار داشت: خیرین استان زنجان در همه زمینه ها به خصوص در امر مدرسه سازی پیشقدم و پیشرو بوده اند.

 

در ادامه معاون مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس زنجان نیز در ارائه گزارش از روند این پویش، از اولیای دانش آموزان در تشویق و ترغیب به کارهای خیر تشکر کرد و عنوان نمود: نقاشی دانش آموزان که سبب کسب رتبه اول در سطح استان شد، رهاوردهای دیگری نیز برای این استان داشت.

 

مهدی خان‌بابائی افزایش مبلغ تعهد شده برای نقاشی دانش آموزان به جهت مشارکت بالا از سوی شرکت میهن به عنوان خیر حقوقی این پویش، در اولویت واقع شدن پروژه های مورد تعهد این شرکت در کشور، کلنگ زنی مدارس در سطح کشور و ۵ مدرسه در استان زنجان و افزایش مبلغ تعهد شده برای ۵ مدرسه استان از سوی شرکت میهن را از دیگر دستاوردهای این پویش دانست.

 

وی با اشاره به اجرای طرح آجر به آجر در راستای پیاده سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ابراز کرد: در این شرایط اقتصادی و شیوع ویروس کرونا مشارکت خیرین سبب معرفی این فرهنگ به جامعه شد و ماحصل آن افزایش ۶۰ درصدی مبالغ جمع آوری شده در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بود.

 

همچنین در پایان معاونین و اولیای دانش آموزان نیز به بیان نظرات خود پرداختند و در نهایت ۹ دانش آموز برگزیده این طرح با اهدای لوح سپاس و جوایزی از سوی شرکت میهن و اداره کل نوسازی مدارس استان زنجان تقدیر شدند.

کد خبر 1167774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha