نهمین جشنواره استانی رسانه و نماز برگزار می شود/ آثار فاخر با موضوع نماز حمایت می شوند

هوشمند با بیان اینکه نهمین جشنواره استانی نماز و رسانه در استان ایلام برگزار می شود، گفت: از آثار فاخر تولیدی هنرمندان استان در رشته های مختلف هنری و فرهنگی با محوریت نماز حمایت می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام، صبح امروز(۳۱ فروردین) در جلسه ستاد اقامه نماز استان ایلام، اظهار کرد: در سال گذشته برنامه های متنوع فرهنگی و هنری با محوریت فعالیت های تبلیغی و ترویجی در حوزه نماز با حضور هنرمندان و فرهنگ دوستان استان برگزار شده است.

 

« علی هوشمند»  با اشاره به برگزاری نهمین جشنواره استانی رسانه و نماز در این استان با مشارکت گسترده اصحاب رسانه و قلم استان، ابراز کرد: تا کنون هشت دوره جشنواره استانی رسانه و نماز در ایلام برگزار و  آثار فاخری در حوزه توسعه و ترویج فرهنگ نماز در رسانه های استان تولید و منتشر شده است.

 

وی برگزاری جشنواره شعر در حوزه نماز، برگزاری کارگاه های آموزشی  ویژه  فعالان حوزه  فرهنگ و هنر نماز استان، ساخت و تولید آثار هنری، نمایش و آثار تجسمی در حوزه نماز، حمایت از چاپ آثار مکتوب و برگزاری و اجرای فعالیت های ترویجی و تبلیغی در فضای مجازی با ساخت کلیپ ها در برای تبلیغ فرهنگ نماز و نماز خوانی را از جمله برنامه های سال جاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حوزه نماز عنوان کرد.

 

وی با اشاره به همکاری وهمراهی این اداره کل با دستگاه های اجرایی مختلف استان در اجرای برنامه های ترویج فرهنگ نماز، بیان کرد: اجرای برنامه کتابت وحی در شب های قدر و اختصاص یک بخش از این برنامه به فرهنگ نماز، حمایت از اجرای های نمایش های خیابانی با موضوع نماز، برگزاری  برنامه ویژه صلاه فجر با هدف تکریم و تجلیل از فعالان عرصه نماز  و جشن تکلیف نماز اولی ها از دیگر برنامه های استان در حوزه نماز خواهد بود.

 

 

کد خبر 1167866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha