دانش آموزان در برنامه های قرآنی مساجد بیله سوار حضور دارند

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار از حضور دانش آموزان در برنامه های قرآنی مساجد بیله سوار در راستای پیوند مسجد و مدرسه با همکاری کانون های مساجد و مسئولان مدارس خبر داد.

«شهاب ملکی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دانش آموزان در برنامه های قرآنی مساجد بیله سوار در راستای پیوند مسجد و مدرسه با همکاری کانون های مساجد و مسئولان مدارس شهرستان بیله سوار حضور خواهند یافت.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: این برنامه معنوی در قالب «کاروان قرآنی رمضان» در مساجد برگزار می شود و مخاطبان آن دانش آموزان مدرسه محله است.

 

وی اعلام داشت: سخنرانی این برنامه حجت الاسلام عادلی مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان بیله سوار است.

 

ملکی ادامه داد: معرفی شهدای محله و آشنایی دانش آموزان با سیره شهدا، بیان احکام روزه داری و تلاوت قرآن کریم از جمله برنامه های این مراسم است.

 

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد منطقه ویژه شهرستان بیله سوار افزود: همکاری مدیران مدارس برای اجرای این برنامه فرهنگی بسیار خوب است و از مشارکت آنها تقدیر و تشکر می کنم.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: تلاش می کنیم تا با همکاری دستگاه های فرهنگی، نسل امروز را با مفاهیم و کلام الهی با اجرای برنامه های متنوع قرآنی بیشتر آشنا کنیم.

 

ملکی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان در محلات مختلف شهر بیله سوار این برنامه اجرا شده است، تاکید کرد: برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور نوگلان قرآنی از دیگر بخش های این مراسم معنوی است.

 

کد خبر 1167873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha