برگزاری محفل انس با قرآن در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع)

محفل انس با قرآن در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) با شرکت یگان های هوانیروز و مرکز اطلاعات ۱۱۰ «حضرت فاطمه زهرا (س)» به میزبانی دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، محفل انس با قرآن در حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) با شرکت یگان های هوانیروز و مرکز اطلاعات 110 «حضرت فاطمه زهرا (س)» به میزبانی دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

در این محفل نورانی که  در حسینیه حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) برگزار شد، مراسم حزب خوانی قرآن کریم توسط برادر «برهانیان» اجرا شد و سپس «محمد نوروزی» از قاریان برجسته استان با تلاوت مجلسی خود، مجلس را به فیض رساند.

حجت الاسلام «حاجی زاده»، مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس ضمن تبریک ماه مبارک رمضان  و اهمیت تلاوت قرآن در این محفل گفت: تمام دستورات قرآن برای رشد و کمال معنوی ماست و هدف از آفرینش نیز همین است.

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان فارس افزود: در ماه مبارک رمضان بجز تشنگی و گرسنگی کشیدن  باید به فکر رشد معنوی خود نیز باشیم.

خاطر نشان می شود در پایان این محفل نیروها با زیارت حرم مطهر حضرت علی ابن حمزه (ع) به ساحت مقدس این امامزاده واجب التعظیم ادای احترام کردند.

کد خبر 1167980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha