پاتوق دهه هشتادی ها به نمایشگاه «بهار ضیافت» آمد

مسئول بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یاسوج افزود: با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان ما نیز فرصت را غنیمت شمرده و غرفه ای را به اسم «راه روشن» و محوریت دهه هشتادی ها راه اندازی کردیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، همزمان با دومین روز برگزاری نمایشگاه بزرگ قرآن و عترت با عنوان «بهار ضیافت» برنامه های متوعی برگزار شد که علیرغم سردی هوا مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفتند.

 

در این نمایشگاه علاوه بر غرفه کتاب، غرفه محصولات فرهنگی، مد و لباس، خانواده، برنامه‌های ویژه کودکان، امر به معروف و نهی از منکر و پاسخ به شبهات، تولید محتوا در فضای مجازی، نغمات آسمانی، قرآن بخوان جایزه بگیر، استعدادیابی اذان، صوت، قرآن، جهاد تبیین و غرفه گفتمان جوان نیز با حضور مربیان برجسته برپا می‌شود.

برپایی ایستگاه‌ نقاشی و خوش نویسی با حضور هنرمندان، محافل قرآنی، نشست‌های تخصصی موضوعی، گفت و گو‌های تخصصی جوانان و پرسش و پاسخ، اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع قرآنی از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است.

 

همزمان با دومین شب برپایی این نمایشگاه برنامه های متعددی از جمله اجرای نمایش با موضوع آسیب های اجتماعی، نقاشی بکش جایزه بگیر، اجرای برنامه های شاد ویژه کودکان، اجرای طنز و ... برگزار شد که باعث ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نوجوانان و همچنین بزرگ سالان شد.

 

یکی از غرفه های این نمایشگاه بزرگ قرآنی، غرفه ای است که تقریبا در انتهای نمایشگاه واقع شده و هر روز شاهد حضور دانش آموزان دهه هشتادی هستیم.

«امین کشاورز» با تشریح اهمیت قشر دانش آموز و اهمیت آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوان با اصول و ارزش های دینی و انقلابی «جهاد تبیین» را گامی بسیار مهم در راستای دفاع از هویت این قشر و آینده مملکت اسلامی دانست.

 

مسئول بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یاسوج افزود: با برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در ماه مبارک رمضان ما نیز فرصت را غنیمت شمرده و غرفه ای را به اسم «راه روشن» و محوریت دهه هشتادی ها راه اندازی کردیم.

 

وی خاطرنشان کرد: این غرفه با مناظرات و گفت و گوهای دانش آموزی، تریبون آزاد، پاسخ به شبهات اعتقادی و سیاسی، آشنایی با مکاتب و جریان های مختلف فکری و اعتقادی و برنامه های متنوعی همچون مسابقات تیمی و انفرادی اطلاعات عمومی و و ایده پردازی دانش آموزان برادر و خواهر شهرستان بویراحمد در جریان است. 

 

کشاورز ادامه داد: برنامه هایی که ذهن و فکر دانش آموزان را با مسائل گوناگون آشنا می کند و از طرفی می تواند محکی برای آنان باشد. برای هر چه قدرتمند بود و پرمغز بودن محتوا در همین راستا از ظرفیت اساتید حوزه علمیه و دانشگاه نیز استفاده خواهد شد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهید فهمیده یاسوج یادآور شد: سابقه نشان داده هرگاه به قشر جوان اهمیت داده شده، جوانان خود نیز پای کار آمده و بار مسولیت را به خوبی به دوش کشیده است؛ لذا ما سعی کرده ایم که صفر تا صد این برنامه ساخته و پرداخته جوانان و نوجوان عزیرمان باشد.

 

گفتنی است این نمایشگاه تا هفتم اردیبهشت ماه جنب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد روبروی پارک معلم دایر است.

 

 

 

 

 

کد خبر 1168007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha