محفل نشست های خانگی قرآن کریم در ۲۲۸ نقطه استان البرز برپا شده است

حجت الاسلام دهقاندار با اشاره به اهمیت توجه به محافل نشست های خانگی قرآن کریم گفت: محفل نشست های خانگی قرآن کریم در ۲۲۸ نقطه استان البرز برپا شده است.

« حجت الاسلام محمود دهقاندار» در جریان برپایی رونمایی از پرچم نشست های خانگی قرآن کریم و متبرک به آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: نشست های خانگی قرآن کریم با توجه به مطالبه رهبر معظم انقلاب در سال ۹۸ مبنی براینکه نشست های خانگی یکی از سنت های ماندگاری است که باید احیاء شود، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی این مهم را در اولویت اجرایی و برنامه ریزی خود قرار داد. 

 

مسئول جامعه عصر قرآنی خاتم الاوصیاء استان البرز با اشاره به اهمیت احیاء قرآن و عترت افزود: طی سال گذشته برای اجرای نشست های خانگی قرآن، نزدیک به ۲۲۸ محفل خانگی قرآن در ۹ شهر استان البرز برپا شد. 

 

به گفته وی، این نشست ها با حضور اساتید و قرآن دوستان به صورت هفتگی و مستمر با استقبال پرشور مردم از این طرح برگزار شد. 

 

حجت الاسلام دهقاندار ادامه داد: آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(ع) در جریان اجرای این طرح مشارکت کردند و یک پرچم زیبایی را برای این منظور طراحی کردند تا در هر نشست یک پرچم نیز برای این نشست ها اهداء شود. 

 

مسئول جامعه عصر قرآنی خاتم الاوصیاء استان البرز خاطرنشان کرد: رونمایی از این پرچم ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان چهارباغ، نظرآباد و محمدشهر با حضور جمعی از ائمه مساجد و ائمه جمعه انجام شد. 

کد خبر 1168302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha