لزوم افزایش تولید و کیفیت چای در گیلان

عباسی با بیان اینکه مصرف چای به ۱۰۰ هزار تن رسیده است، گفت: هم اکنون تولید ۲۵ هزار تن می باشد که با میزان مصرف فاصله زیادی دارد، لذا باید با برنامه ریزی و اقدام هدفمند، افزایش تولید و کیفیت داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از  فومن، با حضور اسدالله عباسی استاندار گیلان، جهانساز رئیس سازمان چای کشور، موسی فکور فرماندار، خلیل بهروزی فر نماینده و حجت الاسلام نقدی امام جمعه شهرستان فومن و محمدی رئیس سازمان چای استان، برگ سبز چای در روستای کلرم از توابع بخش سردارجنگل امروز (پنجشنبه، ۱ اردیبهشت) به صورت نمادین برداشت شد.

 

اسدالله عباسی  با بیان این که از تماشای برداشت محصول باغ چای لذت می برم، برداشت باکیفیت و فرآوری با کیفیت محصول را مورد توجه قرار داد.

 

استاندار گیلان با بیان این که مصرف چای به ۱۰۰ هزار تن رسیده است، افزود: هم اکنون تولید ۲۵ هزار تن می باشد که با میزان مصرف فاصله زیادی دارد، لذا باید با برنامه ریزی و اقدام هدفمند، افزایش تولید و کیفیت داشته باشیم.

 

وی با بیان این که مشکلات کشاورزان را درک می کنم، به سفر ریاست جمهوری به استان گیلان اشاره کرد و گفت: برای اولین بار در سفر اخیر ریاست جمهوری، به منظور تولید نهال اصلاح شده و توسعه باغات چای اعتبار ویژه پیش بینی شد.

 

کد خبر 1168336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha