نمایش دستاوردهای سپاه در نمایشگاه «نیم قرن، دست در دست مردم، پنجه در پنجه شیطان»

نمایشگاه «نیم قرن، دست در دست مردم، پنجه در پنجه شیطان» امروز در حاشیه برگزاری نماز جمعه تهران به معرفی دستاوردهای سپاه در عرصه مقابله با استکبار جهانی، دفاع از حرم، افول آمریکا، درهم شکستن تهاجم فرهنگی و بازسازی کشور پرداخته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با اقامه نماز عبادی - سیاسی این هفته تهران (جمعه ۲ اردیبهشت) به امامت آیت الله سید احمد خاتمی در دانشگاه تهران؛ نمایشگاه دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به روایت تصویر و متن با نام «نیم قرن، دست در دست مردم، پنجه در پنجه شیطان» برپا شد.

 

بنابراین گزارش، در این نمایشگاه دستاوردهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه مقابله با استکبار جهانی، دفاع از حرم، افول آمریکا، درهم شکستن تهاجم فرهنگی، بازسازی کشور بدون وابستگی به بیگانگان، غنیمت گرفتن پهپادهای آمریکایی و ایجاد نیروی کم‌نظیر پهپادی در جهان، تجهیز نیروهای مقاومت به موشک‌های بالستیک و برخی دیگر از مهم‌ترین اقدامات این نهاد برای مردم به نمایش درآمده است. این نمایشگاه به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برپا شده است.

 

نمازجمعه این هفته با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت آنلاین و زنده از "هیئت آنلاین" به صورت زنده و تصویری، همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پوشش داده خواهد شد و همزمان، مراسم نماز جمعه این هفته تهران، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 1168419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha