مسئولان‌ باید برای عمل به فضائل امام علی (ع) همت ورزند

حجت‌الاسلام موسوی به بیان روایاتی از امام علی (ع) و مطالبی در زمینه جایگاه سیاست و حکومت در نگاه ایشان پرداخت و گفت: مسئولان‌ باید برای عمل به فضائل حضرت امیرالمؤمنین (ع) همت ورزند و لازم است ما نیز علوی بیاندیشیم و علوی عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» امروز (جمعه ۲ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اندیمشک، ضمن گرامیداشت شب‌های قدر و تأکید بر لزوم بهره‌مندی از این شب‌ها اظهار کرد: تمامی ما باید به عنوان شیعیان، به خود افتخار کنیم که شیعه هستیم.

 

امام جمعه اندیمشک به بیان روایاتی از امام علی (ع) و مطالبی در زمینه جایگاه سیاست و حکومت در نگاه ایشان پرداخت و افزود: مسئولان‌ باید برای عمل به فضائل حضرت امیرالمؤمنین (ع) همت ورزند و لازم است ما نیز علوی بیاندیشیم و علوی عمل کنیم.

 

وی اذعان کرد: در حکومت جمهوری اسلامی برخی مسئولان با اختلاس، خیانت و کم‌کاری باعث تردید و تضعیف در ایمان و اعتقاد مردم به ویژه نسل جوان نسبت به دیانت می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام موسوی ماه رمضان را فرصتی بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: شب‌های قدر به عنوان بهترین فرصت برای برداشتن بیشترین توشه محسوب می‌شوند که باید قدر این شب‌ها را بدانیم.

 

وی عنوان کرد: ضرورت دارد مردم مؤمن و ولایتمدار در مراسمات شب‌های قدر و همچنین مراسمات عزاداری حضرت امیرالمؤمنین (ع) حضور حداکثری و باشکوهی داشته باشند.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: خداوند سبحان از اجتماعات مؤمنان لذت می‌برد و خرسند می‌شود و همین اجتماعات سبب تنفر شدید شیطان را به همراه خواهد داشت.

 

وی ادامه داد: مؤمنان باید با تشویق و دعوت دیگران، موجب برگزاری پرشورتر نماز جماعت در مساجد و همچنین مراسم شب‌های قدر و راهپیمایی روز قدس شوند.

 

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه توهین و اهانت به قرآن کریم اوج منطق این کتاب بزرگی آسمانی را نشان می‌دهد اضافه کرد: برخی منطق مقابله با قرآن را ندارند و توهین و اهانت، اوج بی‌منطقی، ضعف و ناتوانی آنها است.

 

وی خاطر نشان کرد: دین مبین اسلام جهان را تصرف کرده است و این فرهنگ و منطق ماندگار خواهد بود و سنگرهای کلیدی جهان را فتح می‌کند.

 

کد خبر 1168463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha