سپاه پاسداران، کابوس استکبار جهانی است

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه سپاه در قالب سپاه قدس، یک نقطه امید برای مسلمانان جهان است، گفت: این نهاد امروز به کابوس استکبار جهانی تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نوری» امروز (دوم اردیبهشت) در خطبه های نماز جمعه این هفته مرکز خراسان شمالی که در محل مصلی بجنورد برگزار شد، ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی به بیان فضائل شب قدر پرداخت و گفت: شب قدر بالاتر از هزار ماه است، چرا که در این شب تقدیر امور انسان ها رقم خواهد خورد.

 

امام جمعه بجنورد افزود: شب های قدر به واسطه نازل شدن قرآن، بزرگترین هدیه ای است که به بشریت ارزانی شده و توجه به احادیث و آیه های قرآن نیز حکایت از رقم خوردن تقدیر و سرنوشت ما در این شب است که می توان آن را با عبادت خداوند، تغییر داد.

 

وی گفت: در شب‌ های قدر برای موفقیت کشور، کاهش مشکلات، سلامتی بیماران، استغفار، ظهور امام زمان (عج) دعا کنیم و آبروی امام علی (ع) را واسطه قرار دهیم تا دعاهایمان بیشتر مورد عنایت قرار گیرد.

 

 

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی در ادامه به سالروز تشکیل سپاه پاسداران اشاره و اظهار کرد: سپاه در همه صحنه‌ها برای دفاع از انقلاب حضور داشته و این نهاد در قالب سپاه قدس، یک نقطه امید برای مسلمانان جهان و نقطه وحشت برای استکبار جهانی است.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری افزود: سپاه در حوزه موشکی و دفاعی و پهبادی، جزو قدرتمند‌ترین نیروهای نظامی جهان است و دشمنان نظام هم سپاه را شناخته اند و کابوس آن را می بینند.

 

 

 

کد خبر 1168470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha