بازدید نماینده ولی فقیه در استان قزوین از پایگاه انتقال خون قزوین

نماینده ولی فقیه در استان قزوین از پایگاه انتقال خون قزوین و روند اهدای خون از سوی مردم در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین شب گذشته (جمعه ۲اردیبهشت) با حضور در اداره کل انتقال خون استان قزوین از روند اهدای خون توسط مردم قزوین در شب شهادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) بازدید کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین در حاشیه این بازدید با اشاره به اهمیت اهدای خون اظهار کرد: شب های قدر شب های با فضیلتی است که باید قدر دانسته و یکی از اقدامات خوبی که می توان در این شب انجام داد این است که برای گره گشایی از مشکل همنوع خود اقدام کنیم.

 

آیت الله عابدینی افزود: بنده مایل بودم خود نیز در این کار مشارکت داشته باشیم ولی به دلیل عمل قلبی که داشتم و توصیه پزشکان این کار برایم میسر نیست.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم به ویژه در این شب ها بیماران نیازمند به خون را فراموش نکنند و در این کار ارزشمند سهیم باشند و خوشحال هستیم که امشب این پایگاه مملو از حضور کسانی است که رفع نیاز دیگران را اولویت قرار داده اند.

 

گفتنی است پایگاه انتقال خون قزوین در شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان برابر با یکشنبه چهارم اردیبهشت از ساعت هشت تا یک بامداد پذیرای اهداکنندگان خون است.

کد خبر 1168562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha