تشکیل پرونده قضایی برای وزارتخانه های متخلف در اجرای تکالیف مربوط به تکمیل سامانه‌ جامع تجارت

دهقانی نیا از تشکیل پرونده قضایی برای وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهادکشاورزی و برخی از سازمان‌ها به خاطر کوتاهی در اجرای تکالیف مربوط به تکمیل سامانه‌ جامع تجارت خبر داد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، حمیدرضا دهقانی نیا، مدیرکل نظارت بر سامانه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعلل در تکمیل سامانه‌ جامع تجارت در برنامه میز اقتصاد از تشکیل پرونده قضایی برای وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهادکشاورزی و برخی از سازمان‌ها به خاطر کوتاهی در اجرای تکالیف مربوط به تکمیل سامانه‌ جامع تجارت خبر داد.

 

وی با اشاره به اینکه پرونده‌هایی که تشکیل شده مربوط به وزارت خانه‌های راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، سازمان گمرک و برخی سازمان‌های دیگر است، افزود: در وزارت جهاد کشاورزی برای سه نفر از معاونین سابق به واسطه اخلال و تاخیر در ارسال اطلاعات تشکیل پرونده شده که این افراد براساس تبصره (۲) ماده (۵) قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به ۲ سال انفصال از خدمات دولتی محکوم شده اند.

 

مدیرکل نظارت بر سامانه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: در وزارت امور اقتصاد و دارایی و مشخصاً در گمرک هم همین اتفاق افتاده و برای رئیس کل سابق گمرک نیز به اتهام ارسال اطلاعات خلاف واقع، ناقص و با تأخیر به سامانه جامع تجارت حکم قطعی صادر و اجرا شده است.

کد خبر 1168598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha