لیالی قدر فرصت خودشناسی و درک باورهای ایمانی و الهی است

حجت الاسلام شکری گفت: لیالی قدر فرصت اندیشه و خودشناسی است، که با محوریت مساجد و حضور در اجتماعات بیش از پیش حقیقت خود را نشان می دهد.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در خصوص برپایی شب های قدر به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: لیالی قدر فرصت اندیشه و خودشناسی است، که با محوریت مساجد و حضور در اجتماعات بیش از پیش حقیقت خود را نشان می دهد. 

 

مدیر ستاد فهما استان البرز افزود: حضور پرشور مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در مساجد، گلزار شهداء، اماکن مذهبی به ویژه حسینیه ها نشان می دهد که تا چه اندازه شب قدر به عنوان شب سرنوشت اهمیت اساسی دارد. 

 

وی اظهار کرد: شب های قدر فرصت تبری جستن و تولی به اهل بیت(ع) و ارزش های ایمانی است آنچنان که نوای العفو مردم مومن و روزه دار گویایی درک این ارزش های الهی است. 

 

وی ادامه داد: فضیلت و ارزش ماه مبارک رمضان در شب های قدر بیش از پیش خود را نشان می دهد؛ ماه رمضان به عنوان ماه نزول قرآن همواره از ارزش ویژه ای میان مومنان برخوردار است.

 

شکری از برپایی نمایشگاه قرآنی استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد خبر داد و گفت: متناسب با اهمیت ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآنی استان البرز روز سه شنبه ۶ اردیبهشت واقع در محل دائمی نمایشگاه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می شود. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: تقدیر و سرنوشت الهی در شب های قدر رقم می خورد و از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند.

 

 

 

کد خبر 1168642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha